Record Details

Тренінг розвитку толерантності до невизначеності як детермінанти забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742402/
http://orgpsy-journal.in.ua/index.php/opep/article/view/445
10.31108/2.2024.2.32.9
 
Title Тренінг розвитку толерантності до невизначеності як детермінанти забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни
A training program for the development of educational staff's tolerance to uncertainty as a determinant of their psychological health and well-being in war conditions
 
Creator Терещенко, К.В.
Івкін, В.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Вступ. Ситуації невизначеності, в яких перебувають працівники організацій під час війни рф проти України, нерідко зумовлюють виникнення негативних психічних станів та негативно позначаються на психічному здоров’ї та благополуччі персоналу. Отже, достатньо актуальним є аналіз толерантності до невизначеності як детермінанти психічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу.
Мета дослідження: розробити тренінг розвитку толерантності до невизначеності як детермінанти забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни.
Методи. Для проведення дослідження використовувались методи психоедукації та організаційно-спрямовуючі й змістовно-смислові інтерактивні техніки (Карамушка, 2022).
Результати. Розроблено тренінг розвитку толерантності до невизначеності як детермінанти забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни. Тренінг, що розрахований на 16 годин, складається зі вступу, основної частини та завершальної частини. У структуру тренінгу входять три тренінгові сесії: «Сутність феномену толерантності до невизначеності освітнього персоналу», «Толерантність до невизначеності та її роль у забезпеченні психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни», «Чинники та умови розвитку толерантності до невизначеності в контексті забезпечення психологічного здоров’я освітнього персоналу в умовах війни».
Висновки. Тренінг розвитку толерантності до невизначеності як детермінанти забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни сприяє: а) засвоєнню освітнім персоналом знань про сутність толерантності до невизначеності та її роль у забезпеченні психологічного здоров’я й благополуччя освітнього персоналу в умовах війни; б) оволодінню освітнім персоналом методами діагностики толерантності до невизначеності та чинників її розвитку; в) формуванню умінь та навичок, необхідних для розвитку толерантності до невизначеності в освітнього персоналу для забезпечення психологічного здоров’я та благополуччя в умовах війни.
Introduction. Situations of uncertainty in which employees find themselves during the war of the Russian Federation against Ukraine often cause their negative mental states and worsen their mental health and well-being. Therefore, the analysis of tolerance to uncertainty as a determinant of educational staff's mental health and well-being is quite relevant.
Aim: to design a training program to develop educational staff's tolerance to uncertainty as a determinant of their psychological health and well-being in war conditions.
Methods. Psycho-educational methods and organizational, developing, and informational interactive techniques (Karamushka, 2022).
Results. The tolerance to uncertainty training program to promote educational staff's psychological health and well-being in war conditions was developed. It was designed for 16 hours, consisted of an introduction, the main part and the final part and included three training sessions: "The essence of educational staff's tolerance to uncertainty", "Tolerance to uncertainty and its role in promoting the psychological health and well-being of educational staff in war conditions", "Tolerance to uncertainty factors and conditions for its development in the context of promoting the psychological health of educational staff in war conditions ".
Conclusions. The training program to develop educational staff's tolerance to uncertainty as a determinant of their psychological health and well-being in war conditions is helpful in: a) developing educational staff's knowledge about the content of tolerance to uncertainty and its role in their psychological health and well-being in war conditions; b) teaching educational staff how to use different instruments to measure tolerance to uncertainty and its factors; c) developing educational staff's tolerance to uncertainty to promote their psychological health and well-being in war conditions.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Українська Асоціація організаційних психологів та психологів праці
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742402/1/document-15.pdf
- Терещенко, К.В. (orcid.org/0000-0002-1149-2704 <http://orcid.org/0000-0002-1149-2704>) and Івкін, В.М. (orcid.org/0000-0001-9642-8164 <http://orcid.org/0000-0001-9642-8164>) (2024) A training program for the development of educational staff's tolerance to uncertainty as a determinant of their psychological health and well-being in war conditions Організаційна психологія. Економічна психологія, 2 (32). pp. 108-118. ISSN 2411-3190
10.31108/2.2024.2.32.9