Record Details

Навчання математики у профільній середній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742363/
https://naps.gov.ua/ua/press/releases/3270/
 
Title Навчання математики у профільній середній освіті
Teaching mathematics in specialized secondary education
Обучение математике в профильном среднем образовании
 
Creator Васильєва, Д.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description Описуються наявні проблеми в навчанні математики в 10-11 класах та нормативні документи, що регламентують впровадження профільної освіти в Новій українській школі. В статті наведені варіанти організації навчання математики у профільній середній освіті, можливі проблеми, а також певні шляхи для їх вирішення.
The article describes the existing problems in teaching mathematics in grades 10-11 and and regulatory documents governing the implementation of specialized education in the New Ukrainian school. The article presents options for organizing mathematics education in specialized secondary education, possible problems, and some ways to solve them.
Описываются имеющиеся проблемы в обучении математике в 10-11 классах и нормативные документы, регламентирующие внедрение профильного образования в Новой украинской школе. В статье приведены варианты организации обучения математике в профильном среднем образовании, возможные проблемы, а также определенные пути для их решения.
 
Publisher Видавничий дім «Освіта»
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742363/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%A1_v5-108-111.pdf
- Васильєва, Д.В. (orcid.org/0000-0002-4083-681X <http://orcid.org/0000-0002-4083-681X>) (2024) Teaching mathematics in specialized secondary education In: Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації: збірник матеріалів . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 108-111. ISBN 978-966-983-476-8