Громадянська компетентність: підходи до визначення поняття
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742330/
|
|
Title |
Громадянська компетентність: підходи до визначення поняття
Civic competence: Approaches to defining concept |
|
Creator |
Рябовол, Лілія Тарасівна
|
|
Subject |
303 Methods of the social sciences
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 37.02 General questions of didactics and method |
|
Description |
Констатовано, що громадянська компетентність – багатоаспектне поняття, сутність якого полягає не в накопиченні нормативно визначених знань, умінь і навичок, а у формуванні в тих, хто навчається, готовності й здатності використовувати громадянознавчі вміння й навички, цінності та ставлення для вирішення практичних проблем, оцінки подій, явищ, процесів у суспільно-громадському житті та з цих позицій свідомо й активно діяти. Узагальнено, що громадянська компетентність охоплює знання й уміння учнів, поняття й процедури, якими вони оволоділи в результаті навчання, адекватну ситуативну поведінку, вміння вчиняти конкретні дії, виявляти особисту світоглядну позицію, надавати відповідну оцінку фактам, подіям, тощо.
It was established that civic competence is a multifaceted concept, the essence of which is not the accumulation of normatively defined knowledge, abilities and skills, but the formation of those who study, the readiness and ability to use сitizenship knowledge and skills, values and attitudes to solve practical problems, evaluation events, phenomena, processes in social and public life and to consciously and actively act from these positions. It is summarized that civic competence covers the knowledge and skills of students, the concepts and procedures they have mastered as a result of training, adequate situational behavior, the ability to perform specific actions, express a personal worldview, provide an appropriate assessment of facts, events, etc. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742330/1/%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%A0%D1%8F%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB.pdf
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103 <http://orcid.org/0000-0003-3558-2103>) (2024) Civic competence: Approaches to defining concept In: Конструювання компетентнісно орієнтованого змісту повної загальної середньої освіти : збірник матеріалів науково-методичних семінарів і науково-практичної конференції, організованих і проведених у 2023/2024 н. р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 196-201. ISBN 978-966-644-742-8 |
|