Record Details

Шкільний підручник іноземної мови як засіб формування історичної пам’яті учнів в умовах компетентнісно орієнтованого середовища

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742246/
https://undip.org.ua/library/istoriia-ta-filosofiia-osvity-v-nezalezhniy-ukraini-vymiry-isto-rychnoi-pam-iati-ukrainskyy-i-zarubizhnyy-dyskursy/
 
Title Шкільний підручник іноземної мови як засіб формування історичної пам’яті учнів в умовах компетентнісно орієнтованого середовища
A school textbook of a foreign language as a means of forming students' historical memory in a competence-oriented environment
 
Creator Редько, Валерій Григорович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У змісті тез розглядаються можливості та функції шкільного підручника іноземної мови як засобу формування в учнів готовності до співіснування в сучасному полікультурному світовому соціумі.
The content of theses examines the possibilities and functions of the foreign language school textbook as a means of forming students' readiness for coexistence in the modern multicultural world society.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742246/1/Tezy_2024-120-121.pdf
- Редько, Валерій Григорович (orcid.org/0000-0002-4035-4925 <http://orcid.org/0000-0002-4035-4925>) (2024) A school textbook of a foreign language as a means of forming students' historical memory in a competence-oriented environment In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: виміри історичної пам’яті (український і зарубіжний дискурси) : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 119-120. ISBN 978-966-644-760-2