Навчально-методичний посібник «Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/715519/
|
|
Title |
Навчально-методичний посібник «Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ»
Educational and methodical manual "Modeling the individual development of a child with special educational needs in an inclusive pre-school educational institution " Учебно-методический пособие «Моделирование индивидуального развития ребенка с особыми образовательными потребностями в условиях инклюзивного дошкольного учебного заведения» |
|
Creator |
Компанець, Н.М.
Луценко, Інна |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти. Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогам-психологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з ООП. Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти. The manual presents a model for the individual development of children with special educational needs under the conditions of the inclusive educational environment of pre-school educational institution. The general approaches and basic concepts "individual educational route" are considered, the basic approaches to modeling of psychological and pedagogical support in the conditions of realization of inclusive practice in the institution of pre-school education. The technology of creating an individual educational route for a child with special educational needs of preschool age in the conditions of a pupil's group of preschool education institution is offered. The manual is addressed to specialists of the team of psychological and pedagogical support: pedagogues-psychologists, speech therapists, defectologists, social educators, assistant educators and children, specialists and heads of pre-school establishments that implement inclusive practice, as well as parents of children with with special educational needs. The manual can be used as a training methodological for the preparation of bachelors and masters in the direction "Psychological and pedagogical education", in the system of professional development and retraining of specialists in the field of inclusive and special education. В пособии представлена модель индивидуального развития детей с особыми образовательными потребностями в условиях инклюзивного образовательного пространства дошкольного учебного заведения. Рассматриваются общие подходы и основные понятия «индивидуальный образовательный маршрут», основные подходы к моделированию психолого-педагогического сопровождения в условиях реализации инклюзивного практики в учреждении дошкольного образования. Предложена технология создания индивидуального образовательного маршрута ребенка с ООП дошкольного возраста в условиях икнлюзивнои группы заведения дошкольного образования. Пособие адресовано специалистам команды психолого-педагогического сопровождения: педагогам-психологам, логопедам, дефектолога, социальным педагогам, ассистентам воспитателя и ребенка, специалистам и руководителям учреждений дошкольного образования, реализующих инклюзивное практику, а также родителям детей с ООП Пособие может быть использовано как учебно-методический для подготовки бакалавров и магистров по направлению «Психолого-педагогическое образование», в системе повышения квалификации и профессиональной переподготовки специалистов в области инклюзивного и специального образования. |
|
Publisher |
Видавнича група "Атопол"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/715519/1/1%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20.pdf
Компанець, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1721-3662 <http://orcid.org/0000-0003-1721-3662>) and Луценко, Інна (orcid.org/0000-0001-6768-5073 <http://orcid.org/0000-0001-6768-5073>) (2017) Educational and methodical manual "Modeling the individual development of a child with special educational needs in an inclusive pre-school educational institution " . Видавнича група "Атопол", м. Київ, Україна. |
|