Record Details

Науково-педагогічна співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка з Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України як ресурс розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/40861/
 
Title Науково-педагогічна співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка з Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України як ресурс розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників
 
Creator Дубасенюк, О. А.
Сидорчук, Н. Г.
Вознюк, О. В.
 
Subject L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
 
Description Проаналізовано такі актуальні напрями співпраці, як підготовка наукових кадрів, діяльність науково-педагогічних шкіл, спільні українсько-польські наукові розвідки, проблеми сталого розвитку, міжнародні форуми, які базуються на важливих ключових соціально-педагогічних розвідках у сфері освіти для миру, загальнолюдських цінностях, миротворчості, креативній діяльності освітян. Відбувається постійне упровадження наукових ідей в освітній процес університету, зростає видання науково-методичної літератури Житомирського державного університету імені Івана Франка. Показано, що сучасні трансформації в світі, розповсюдження ідей гуманізації суспільства сприяють реалізації ідей сталого розвитку, зокрема в Україні та Польщі як незалежних європейських держав.
 
Publisher Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
 
Date 2024
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/40861/1/282-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-857-1-10-20240803.pdf
Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г., Вознюк, О. В. (2024) Науково-педагогічна співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка з Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України як ресурс розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи (25). с. 74-86. ISSN 2308-6386