Система забезпечення академічної доброчесності в вищій освіті Великої Британії: особливості запровадження та підтримки
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741929/
http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/749 10.52058/2786-4952 -2021-5(5)-284-296 |
|
Title |
Система забезпечення академічної доброчесності в вищій освіті Великої Британії: особливості запровадження та підтримки
Academic integrity system in Great Britain higher education: features of implementation and support |
|
Creator |
Драч, І.І.
Слободянюк, О.М. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Приєднання України до Болонського процесу та входження до Європейського простору вищої освіти зумовлює посилення інституційної спроможності вітчизняних закладів вищої освіти, що передбачає, зокрема, підвищення якості освіти. Це, в свою чергу, актуалізує питання академічної доброчесності в освітньому середовищі. Академічна доброчесність передбачає впровадження інституційної політики щодо створення середовища, в якому дотримуються етичних стандартів при викладанні, навчанні, виконанні досліджень. У статті здійснено аналіз досвіду Великої Британії щодо забезпечення академічної доброчесності, визначено особливості імплементації політики та процедур. Встановлено, що в закладах вищої освіти Великої Британії забезпечення академічної доброчесності є одним з основних напрямів інституційних політик; дотримання принципів, норм, правил в освітньому процесі є обов’язковим для членів університетської спільноти. В британській закладах вищої освіти інституційні політики щодо академічної доброчесності є чітко визначеними, відкритими і прозорими, з акцентом на забезпеченні надійності, конфіденційності і справедливості процесу розгляду звинувачень у неправомірній поведінці при навчанні; спрямованими на запобігання та забезпечення широких можливостей для навчання компетентностей з академічного письма, програм вдосконалення викладання; передбачають систематичний моніторинг стану дотримання принципів доброчесності в університеті. Проведений аналіз особливостей забезпечення політик академічної доброчесності університетів Великої Британії дали можливість запропонувати рекомендації для вітчизняних закладів вищої освіти щодо удосконалення інституційних політик.
Ukraine's accession to the Bologna Process and accession to the European Higher Education Area presupposes strengthening the institutional capacity of domestic higher education institutions, which includes, in particular, improving the quality of education. This, in turn, raises the issue of academic integrity in the educational environment. Academic integrity involves the implementation of institutional policies to create an environment in which ethical standards are adhered to in teaching, learning, and research. The article analyzes the experience of the United Kingdom in ensuring academic integrity, identifies the features of the implementation of policies and procedures. It has been established that ensuring academic integrity is one of the main directions of institutional policies in British higher education institutions; adherence to the principles, norms, rules in the educational process is mandatory for members of the university community. In British higher education institutions, institutional policies for academic integrity are clearly defined, open and transparent, with an emphasis on ensuring the reliability, confidentiality and fairness of the process of dealing with allegations of misconduct; aimed at preventing and providing ample opportunities for learning competencies in academic writing, teaching improvement programs; provide for systematic monitoring of compliance with the principles of integrity in the university. The analysis of the peculiarities of ensuring the policies of academic integrity of universities in the UK provided an opportunity to offer recommendations for domestic higher education institutions to improve institutional policies. |
|
Publisher |
Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741929/1/%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%20%D0%97%D0%90%D0%91%D0%95%D0%97%D0%9F%D0%95%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%90%D0%9A%D0%90%D0%94%D0%95%D0%9C%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%94%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%9E%D0%A7%D0%95%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%92%20%D0%92%D0%98%D0%A9%D0%86%D0%99%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%86%20%D0%92%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%87%20%D0%91%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%97%D0%90%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%94%D0%96%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A2%D0%90%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%A2%D0%A0%D0%98%D0%9C%D0%9A%D0%98.pdf
- Драч, І.І. (orcid.org/0000-0001-7501-4122 <http://orcid.org/0000-0001-7501-4122>) and Слободянюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-1927-3362 <http://orcid.org/0000-0002-1927-3362>) (2021) Academic integrity system in Great Britain higher education: features of implementation and support «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»,Серія «Психологія», Серія «Медицина»)», 5 (5). pp. 284-296. ISSN 2786-4952 10.52058/2786-4952 -2021-5(5)-284-296 |
|