Record Details

Психолого-педагогічний зміст педагогічної діяльності викладача психології

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741765/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741662/
 
Title Психолого-педагогічний зміст педагогічної діяльності викладача психології
Psychological and pedagogical content of the pedagogical activity of a psychology teacher
 
Creator Ткаченко, Я.В.
Пахомов, І.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Виходячи з розглянутих тенденцій в розвитку системи освіти, виділяємо важливі професійно-педагогічні уміння викладача психології: визначати рівень особистісного розвитку; ставити педагогічні цілі різної масштабності з урахуванням можливостей теми, що вивчається; видозмінювати форми проведення навчальних занять, навчальні завдання і види діяльності студентів з урахуванням поставлених розвиваючих завдань; застосовувати дискусійні форми навчання, проявляти високу культуру, особисту привабливість, ерудицію при викладі матеріалу, підтримуючи тим самим високий авторитет психологічних знань, ідей, принципів; застосовувати гуманітарно-орієнтовані освітні технології, при яких були б задіяні особистісні якості і досвід студента; ускладнювати форми роботи, пізнавально-проблемні завдання і вимоги до студентів з урахуванням півня розвитку їх самостійності, креативності при вивченні психології. Сьогодні сучасне суспільство потребує не вузьких спеціалістів – носіїв окремих виробничих функцій, а у всебічно розвинених соціально активних особистостях, які мають фундаментальну наукову освіту, багату внутрішню культуру. Не дивлячись на те, що для будь-якого кваліфікованого спеціаліста необхідні глибокі знання, для педагогічної діяльності викладача особливо важливі професійно значущі особистісні якості.
Based on the considered trends in the development of the education system, we highlight the important professional and pedagogical skills of a psychology teacher: determine the level of personal development; set different pedagogical goals scale, taking into account the capabilities of the subject being studied; modify forms of educational activities, educational tasks and types of activities students taking into account the developmental tasks set; apply discussion forms of education, to show high culture, personal attractiveness, erudition in the presentation of the material, thereby supporting high authority of psychological knowledge, ideas, principles; apply humanitarian-oriented educational technologies, in which personal ones would be involved qualities and experience of the student; complicate forms of work that are cognitively problematic tasks and requirements for students, taking into account the development of their independence, creativity in the study of psychology. Today, modern society needs not narrow specialists - bearers of individual production functions, but comprehensively developed socially active individuals who have a fundamental scientific education, rich internal culture. Despite the fact that deep knowledge is necessary for any qualified specialist, professionally significant personal qualities are especially important for a teacher's pedagogical activity.
 
Publisher БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741765/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A2%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%9F%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B2.pdf
- Ткаченко, Я.В. (orcid.org/0009-0006-1080-2535 <http://orcid.org/0009-0006-1080-2535>) and Пахомов, І.В. (orcid.org/0000-0002-6101-9384 <http://orcid.org/0000-0002-6101-9384>) (2024) Psychological and pedagogical content of the pedagogical activity of a psychology teacher In: Соціально-освітні домінанти професійної підготовки сучасного компетентісного фахівця: зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Біла Церква, 16 травня 2024 р. . БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, м. Біла Церква, Україна, pp. 178-182.