Методи та інструментальні засоби розроблення ігрового застосунку у жанрі головоломки з використанням імерсивних технологій
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741674/
|
|
Title |
Методи та інструментальні засоби розроблення ігрового застосунку у жанрі головоломки з використанням імерсивних технологій
Methods and tools for developing a puzzle game application using immersive technologies |
|
Creator |
Байдик, І.А.
Гриб'юк, О.О. |
|
Subject |
004.4 Software
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment 004.94 Simulation |
|
Description |
Використання імерсивних технологій у процесі розроблення ігрових застосунків у жанрі головоломки відкрити нові можливості для творчості гейм дизайнерів, збагачуючи арсенал в процесі проєктування і програмування гри, в результаті ігровий досвід збагачується, стаючи захоплюючим та емоційно насиченим для гравців. Розглядається приклад програмної реалізації гри «Тетріс» з використанням імерсивних технологій як інструментів для забезпечення розвитку майбутнього інженера.
The use of immersive technologies in the process of developing puzzle game applications opens up new opportunities for the creativity of game designers, enriching the arsenal in the process of designing and programming the game, as a result, the game experience is enriched, becoming exciting and emotionally rich for players. An example of the software implementation of the Tetris game using immersive technologies as tools to ensure the development of a future engineer is considered. |
|
Publisher |
ХНАДУ
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
cc_by_nc_nd_4
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741674/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B1%27%D1%8E%D0%BA-%D0%91%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D0%BA%20-%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2-2024%2B.pdf
- Байдик, І.А. (orcid.org/0009-0009-7246-8191 <http://orcid.org/0009-0009-7246-8191>) and Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520 <http://orcid.org/0000-0003-3402-0520>) (2024) Methods and tools for developing a puzzle game application using immersive technologies In: Математичні дослідження здобувачів вищої освіти і молодих учених як підгрунтя технічного та економічного відновлення України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених . ХНАДУ, м. Харків, Україна, pp. 120-133. |
|