MONITORING AND ANALYSIS OF STUDENTS' PERFORMANCE DURING SOFTWARE DEVELOPMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
MONITORING AND ANALYSIS OF STUDENTS' PERFORMANCE DURING SOFTWARE DEVELOPMENT
МОНІТОРИНГ ТА АНАЛІЗ ПРОДУКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|
Creator |
Sharyhin, Oleksandr
Fedorets, Vasyl Klochko, Oksana Шаригін, Олександр Федорець, Василь Клочко, Оксана |
|
Subject |
project-based learning
indicators of students' performance software development project numerical and mathematical modeling monitoring model of software development cluster model проєктне навчання показники продуктивності діяльності студентів проєкт розробки програмного забезпечення цифрове та математичне моделювання моніторингова модель розробки програмного забезпечення кластерна модель |
|
Description |
This study presents a comprehensive approach to monitoring and analyzing students’ performance in the context of software development projects. The primary focus is on the development of novel performance metrics that effectively capture the level of control required from the Team Leader and the quality of work assessed by the QA Engineer. The introduced metrics, namely Relative Control Degree and Relative Quality Assurance Degree, offer a robust framework for evaluating and understanding students’ performance across project, company, and industry levels. This study presents an innovative application that calculates the defined performance metrics, allowing for real-time monitoring of students’ performance as a Developer. This practical tool offers means to track and evaluate student progress throughout the project lifecycle, enabling timely feedback and intervention as needed. The authors provide recommendations for interpreting the results and utilizing the proposed performance metrics. The utilization of the developed performance metrics holds significant implications for project management and student development. By implementing the recommended practices, educational institutions and industry professionals can enhance the effectiveness of software development projects, improve student learning outcomes, and promote a culture of continuous improvement and innovation. The following methods, models, and approaches were used to solve the task of improving monitoring and analyzing the progress of students in the process of participating in software development projects: System and Problem Approaches, Cluster Analytical and Monitoring Models of Software Development, Expert Survey, Consistency Index, Consistency Ratio, the Fundamental Scale of Absolute Numbers by T. L. Saaty, and others. The proposed performance metrics, supported by recommendations and a dedicated application, empower project stakeholders to optimize control, quality assurance, and student development. У дослідженні представлено комплексний підхід до моніторингу та аналізу продуктивності діяльності студентів у контексті проєктів розробки програмного забезпечення. Основна увага зосереджена на розробці нових показників продуктивності діяльності, за допомогою яких визначаються показник рівня контролю, що здійснюється керівником групи, та показник якості роботи, яку оцінює інженер із забезпечення якості продукту. Представлені показники, а саме: відносний ступінь контролю та відносний ступінь забезпечення якості, – є надійною основою для оцінювання та розуміння успішності студентів на рівні проєкту, компанії та галузі. У межах дослідження розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого розраховуються показники продуктивності, що надає можливість у режимі реального часу відстежувати продуктивність діяльності студентів як розробників. Цей практичний інструмент є засобом для моніторингу та оцінки прогресу студента протягом життєвого циклу проєкту, забезпечуючи своєчасний зворотний зв’язок та втручання за потреби. Автори надають рекомендації щодо інтерпретації результатів і використання запропонованих показників ефективності: ступінь контролю; ступінь забезпечення якості; відносний ступінь контролю; відносний ступінь забезпечення якості. Використання розроблених показників ефективності є важливим для успішного управління проєктами та розвитку фахових компетентностей студентів. Впроваджуючи рекомендовані практики, заклади освіти та професіонали галузі можуть підвищити ефективність проєктів розробки програмного забезпечення, покращити результати навчання студентів і сприяти культурі постійного вдосконалення та інновацій. Для вирішення завдання вдосконалення моніторингу та аналізу прогресу студентів у процесі участі в проєктах розробки програмного забезпечення використовувались такі методи, моделі та підходи: системний та проблемний підходи, кластерні аналітичні та моніторингові моделі розробки програмного забезпечення, експертне опитування, індекс узгодженості, коефіцієнт узгодженості та фундаментальна шкала абсолютних чисел Т. Л. Сааті та ін. Запропоновані показники продуктивності діяльності студентів в процесі участі в проєкті розробки програмного забезпечення, їх опис та розроблене програмне забезпечення для їх розрахунку нададуть можливості зацікавленим сторонам проєкту оптимізувати контроль, забезпечення якості роботи над проєктом та розвиток фахових компетентностей студентів. |
|
Publisher |
Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2024-06-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Peer-reviewed Article рецензируемая статья рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5586
10.33407/itlt.v101i3.5586 |
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol. 101 No. 3 (2024); 127-149
Информационные технологии и средства обучения; Том 101 № 3 (2024); 127-149 Інформаційні технології і засоби навчання; Том 101 № 3 (2024); 127-149 Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 101 ##issue.no## 3 (2024); 127-149 2076-8184 10.33407/itlt.v101i3 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5586/2258
|
|
Rights |
Copyright (c) 2024 Oleksandr Sharyhin, Vasyl Fedorets, Oksana Klochko
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|