Record Details

Методичі аспекти використання 360-градусного відео в умовах змішаного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740934/
https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1783
10.36550/2415-7988-2024-1-213-279-286
 
Title Методичі аспекти використання 360-градусного відео в умовах змішаного навчання
Methodological aspects of using 360-degree video in blended learning environment
 
Creator Литвинова, С.Г.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто важливість використання імерсивних технологій у змішаному навчанні, враховуючи нормативні документи та думки експертів у цій галузі. Підкреслено актуальність цієї теми в контексті сучасних цифрових технологій та зростаючої інтерактивності навчальних процесів. Проведено ґрунтовний аналіз закордонного досвіду щодо використання 360-градусного відео в освітній практиці вчителів. Узагальнено переваги та особливості використання змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти, а також описано 360-градусне відео як важливий компонент класу імерсивних технологій. Висвітлено переваги використання 360-градусного відео, такі як залучення та мотивація студентів, глибоке засвоєння матеріалу, інтерактивність та гнучкість технології. Обґрунтовано класифікаційні ознаки та здійснено класифікацію 360-градусного відео з метою добору вчителем відповідного контенту для організації і проведення уроку. З метою залучення учнів до активного навчання запропоновано та обґрунтовано педагогічні умови, види завдань для учнів, види діяльності учнів, шляхи здійснення дослідження учнями в 360-градусному відео, форми навчання учнів з використанням цієї технології та запропоновано підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів, які працюють і навчаються за цією технологією. Надані методичні рекомендації щодо розробки навчальних занять. Такий інструментарій, як технологічна карта року, може стати корисним для вчителів у плануванні та організації навчального процесу, дозволяючи систематизувати та використовувати 360-градусні відео протягом навчального року. Зважаючи на зазначене, варто також відзначити, що імерсивні технології можуть сприяти розвитку критичного мислення та творчих навичок учнів, забезпечуючи їм можливість взаємодії з матеріалом у більш глибокому та ефективному форматі. Крім того, імплементація 360-градусного відео в навчальний процес може сприяти підвищенню зацікавленості учнів у вивченні предметів та підвищити рівень їхньої мотивації до навчання. Перспективними напрямами дослідження ми вбачаємо вплив 360-градусного відео на навчальний процес та навчальні досягнення учнів, оскільки це може відкрити нові можливості для покращення якості освіти та підготовки майбутніх поколінь до викликів сучасного світу.
The article explores the importance of using immersive technologies in blended learning, taking into account regulatory documents and expert opinions in this field. The relevance of this topic in the context of modern digital technologies and the increasing interactivity of educational processes is emphasized. A comprehensive analysis of foreign experience in using 360-degree video in teachers' educational practice has been conducted. The advantages and peculiarities of using blended learning in secondary education institutions are summarized, and 360-degree video is described as a significant component of immersive technology classrooms. The benefits of using 360-degree video, such as engaging and motivating students, deep material comprehension, interactivity, and flexibility of the technology, are highlighted. Classification characteristics are justified, and the classification of 360-degree video is carried out to select appropriate content for lesson organization and conduct by teachers. In order to engage students in active learning, pedagogical conditions, types of tasks for students, types of student activities, ways of conducting research by students in 360-degree video, forms of student learning using this technology, and approaches to assessing the academic achievements of students who work and study with this technology are proposed and justified. Methodological recommendations for developing educational activities are provided. Such a tool as a technological yearly plan can be useful for teachers in planning and organizing the educational process, allowing for the systematization and use of 360-degree videos throughout the academic year. Considering the above, it is also worth noting that immersive technologies can contribute to the development of critical thinking and creative skills among students, providing them with the opportunity to interact with the material in a deeper and more effective format. In addition, the implementation of 360-degree video in the educational process can increase students' interest in learning subjects and enhance their motivation to learn. Promising directions for research include the impact of 360-degree video on the educational process and students' academic achievements, as it can open up new opportunities for improving the quality of education and preparing future generations for the challenges of the modern world.
 
Publisher Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740934/1/1783-visnykKR-Lytvynova.pdf
- Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635 <http://orcid.org/0000-0002-5450-6635>) (2024) Methodological aspects of using 360-degree video in blended learning environment Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (213). pp. 279-286. ISSN 2415–7988
10.36550/2415-7988-2024-1-213-279-286
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.36550/2415-7988-2024-1-213-279-286