Впровадження акме-технологій – головна умова інноваційного розвитку педагога (на прикладі ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740907/
https://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B8%D0%B2-28.03.2024._%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%82%D0%B5%D0%B7_1.pdf#page=126 |
|
Title |
Впровадження акме-технологій – головна умова інноваційного розвитку педагога (на прикладі ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»)
The introduction of acme technologies is the main condition for the innovative development of a teacher (on the example of the Vinnytsia Higher Vocational School of the Service Sector) |
|
Creator |
Масліч, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У публікації розкрито суть впровадження акме-технологій. представлено концепцію педагогічної акмеології. Висвітлено основні чинники зростання особистості. Окреслено досвід впровадження акме-технологій на прикладі ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг».
The publication reveals the essence of the introduction of acme technologies. the concept of pedagogical acmeology is presented. The main factors of personality growth are highlighted. The experience of implementing acme technologies is outlined on the example of the Vinnytsia Higher Vocational School of the Service Sector. |
|
Publisher |
БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740907/1/%D0%9C%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%96%D1%87_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B8%D0%B2.pdf
- Масліч, Світлана Володимирівна (orcid.org/0000-0002-8606-0949 <http://orcid.org/0000-0002-8606-0949>) (2024) The introduction of acme technologies is the main condition for the innovative development of a teacher (on the example of the Vinnytsia Higher Vocational School of the Service Sector) In: Сучасна дидактика для розвитку професійних навичок кваліфікованих робітників: освітні тренди і вимоги ринку праці : збірник матеріалів Регіонального науково-методичного інтенсиву (28 березня 2024 року) . БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, м. Біла Церква, Україна, pp. 126-128. |
|