Record Details

Профілі філіппінських учителів та їх компетентності під час викладання онлайн в умовах пандемії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740805/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5535
10.33407/itlt.v99i1.5535
 
Title Профілі філіппінських учителів та їх компетентності під час викладання онлайн в умовах пандемії
Profiles of filipino teachers and their online teaching competencies during the pandemic
 
Creator Marcial, D.E.
Maypa, Aurielle Lisa Z.
Villariza, Cindy Ruth R.
Apao, Grace L.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
 
Description Пандемія COVID-19 прискорила перехід до онлайн-навчання, виявивши прогалини основних онлайн-навичок, якими мають володіти викладачі. З огляду на глобальні зміни, філіппінські освітяни зіткнулися з проблемами адаптації до онлайн-навчання, особливо під час пандемії. З метою оцінювання навичок учителів з навчання онлайн було проаналізовано профілі 259 філіппінських учителів, які працюють як у базовій середній, так і у вищій освіті. Зокрема в дослідженні розглядається використання респондентами Інтернету, соціальних мереж та проаналізовані їх соціальні технографічні профілі. Також у дослідженні оцінюються компетентності вчителів під час викладання онлайн. Крім цього визначено значні взаємозв'язки та відмінності між профілями та компетентностями вчителів. Результати показують, що 47,49% респондентів мають помірні труднощі з підключення до Інтернету. Хоча всі респонденти мали акаунти у Facebook, лише 11,97% активно користувалися Twitter. Значна частина, а саме 60% вчителів, визначили себе "користувачами соціальних мереж", що свідчить про активне використання різних онлайн-платформ. Також виявлено, що вчителі, які брали участь в опитуванні, мають середній рівень навичок, необхідних для викладання онлайн. Результати показують значний зв'язок між показниками рівня необхідних навичок учителів для викладання онлайн та їх статтю, громадянським статусом, задоволеністю інтернетом, а також соціальним технографічним профілем. Наявність або відсутність акаунтів у Facebook (FB) і Twitter, задоволеність інтернетом, а також соціальна і технологічна активність показали помітні відмінності в компетентностях онлайн-викладання. Крім цього представлене дослідження дає уявлення про сучасний “ландшафт” навичок викладання онлайн серед філіппінських освітян, висвітлюючи як сильні сторони, так і сфери, що потребують удосконалення. Новизна цієї роботи полягає в комплексному аналізі кореляції між демографічними профілями освітян, соціально-технологічною драбиною та компетентностями викладання онлайн у філіппінському контексті. Результати підкреслюють важливість постійного професійного розвитку вчителів, спрямованого на підвищення їх кваліфікації, що в кінцевому підсумку має збагатити досвід учнів з онлайн-навчання.
The COVID-19 pandemic accelerated the transition to online teaching, revealing gaps in educators' essential online skills. In response to this global shift, Filipino educators encountered challenges adapting to the demands of online instruction. This study delves into the profiles of 259 teachers in the Philippines, spanning both basic and higher education, to assess their online teaching competencies during the pandemic. Specifically, this paper examines the respondent's internet usage, social media ownership, and social technographic profiles. Secondly, the paper assesses and measures teachers' competencies in online teaching. Lastly, the study explores significant relationships and differences between the profiles and the competencies. Results show that 47.49% of respondents reported moderate ease in internet connectivity. While all respondents had Facebook accounts, only 11.97% actively used Twitter. A significant portion, constituting 60% of teachers, identified as "social media joiners," indicating active engagement on various platforms. The study reveals a moderate level of proficiency in online teaching skills among surveyed teachers. The result reveals that teachers' sex, civil status, internet satisfaction, and the social technographic profile demonstrated a statistically significant relationship with their online teaching competencies. Sex, civil status, teaching category, and highest educational attainment displayed substantial differences in online teaching competencies. The presence or absence of Facebook (FB) and Twitter accounts, internet satisfaction, and social and technological engagement showed notable differences in online teaching competencies. In conclusion, this research provides insights into the current landscape of online teaching proficiency among Filipino educators, highlighting both strengths and areas for improvement. The novelty of this paper lies in its comprehensive analysis of the correlation between educators' demographic profiles, social-technologic ladder, and online teaching competencies in the Philippine context. The results underscore the significance of sustained efforts in professional development to augment teachers' abilities, ultimately enriching the online learning experience for students.
 
Publisher Інститут цифровізації освіти НАПН України
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740805/1/%D0%94%D0%B5%D0%B9%D0%B2%20%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%96%D0%B0%D0%BB.pdf
- Marcial, D.E. (orcid.org/0000-0003-0006-8841 <http://orcid.org/0000-0003-0006-8841>), Maypa, Aurielle Lisa Z. (orcid.org/0000-0002-2797-2657 <http://orcid.org/0000-0002-2797-2657>), Villariza, Cindy Ruth R. (orcid.org/0000-0002-8270-4866 <http://orcid.org/0000-0002-8270-4866>) and Apao, Grace L. (2024) Profiles of filipino teachers and their online teaching competencies during the pandemic Information Technologies and Learning Tools, 1 (99). pp. 150-164. ISSN 2076-8184
10.33407/itlt.v99i1.5535
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.33407/itlt.v99i1.5535