До питання навчання учнів толерантності на уроках історії в 7 класі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740737/
https://undip.org.ua/library/kompetentnisno-oriientovane-navchannia-vyklyky-ta-perspektyvy-zbirnyk-tez-iv-vseukrainskoi-naukovo-praktychnoi-internet-konferentsii/ |
|
Title |
До питання навчання учнів толерантності на уроках історії в 7 класі
On the issue of teaching students tolerance in 7th grade history lessons |
|
Creator |
Пометун, Олена Іванівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
У статті констатовано значні зміни у структурі та послідовності викладу історії в базовій школі. Визначено принципи відбору навчального історичного змісту і методичні умови навчання учнів толерантності, поваги до інших, розуміння правил міжкультурної поведінки й спілкування.
The article states significant changes in the structure and sequence of history teaching in basic school. The principles of selection of educational historical content and methodological conditions for teaching students tolerance, respect for others, understanding the rules of intercultural behaviour and communication are determined. |
|
Publisher |
Видавничий дім «Освіта»
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740737/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD_Zbirnyk_tez_viddil_susp_2024_ost-139-143.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383 <http://orcid.org/0000-0002-4602-6383>) (2024) On the issue of teaching students tolerance in 7th grade history lessons In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІV Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 21 березня 2024 р. . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 138-142. ISBN 978-966-983-519-2 |
|