Інтеграція змісту шкільної суспільствознавчої освіти (ХХ століття)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740722/
https://undip.org.ua/library/kompetentnisno-oriientovane-navchannia-vyklyky-ta-perspektyvy-zbirnyk-tez-iv-vseukrainskoi-naukovo-praktychnoi-internet-konferentsii/ |
|
Title |
Інтеграція змісту шкільної суспільствознавчої освіти (ХХ століття)
Integration of the content of school social science education (20th century) |
|
Creator |
Рябовол, Лілія Тарасівна
|
|
Subject |
314/316 Society
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті встановлено, що інтегрований підхід є надзвичайно актуальним у конструюванні змісту шкільної суспільствознавчої освіти, що пояснюється необхідністю розвитку в учнів ключової громадянської компетентності. Виявлено, що у вітчизняній освіті й педагогіці накопичено значний досвід інтеграції змісту суспільствознавчої освіти. Зазначено, що періоди інтеграції змінювалися періодами дезінтеграції. Констатовано, що у ХХ столітті здійснювалися спроби групування й об’єднання суспільствознавчого матеріалу на міжпредметній основі навколо певних загальних ідей та спроби розробки відповідних програм і засобів навчання. Зроблено висновок, що у ХХ столітті шкільна суспільствознавча освіта реалізувалася як у межах єдиного інтегрованого курсу, так і через окремі навчальні предмети.
The article establishes that the integrated approach is extremely relevant in the construction of the content of school social science education, which is explained by the need to develop key civic competence in students. It was found that domestic education and pedagogy has accumulated significant experience in integrating the content of social science education. It is noted that periods of integration were replaced by periods of disintegration. It was established that in the 20th century attempts were made to group and unify social science material on an interdisciplinary basis around certain general ideas and attempts to develop appropriate programs and teaching aids. It was concluded that in the 20th century, school social science education was implemented both within a single integrated course and through individual subjects. |
|
Publisher |
Видавничий дім «Освіта»
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740722/1/%D0%A0%D1%8F%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB_Zbirnyk_tez_viddil_susp_2024_ost-143-147.pdf
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103 <http://orcid.org/0000-0003-3558-2103>) (2024) Integration of the content of school social science education (20th century) In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІV Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 21 березня 2024 р. . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 142-146. ISBN 978-966-983-519-2 |
|