Record Details

Навчання та оцінювання самостійного аудіювання під час дистанційного навчання майбутніх перекладачів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740625/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5193
10.33407/itlt.v96i4.5193
 
Title Навчання та оцінювання самостійного аудіювання під час дистанційного навчання майбутніх перекладачів
Teaching and assessing independent listening in an online course for translation majors
 
Creator Kvasova, O.G.
Liamzinа, Nataliia K.
Radchuk, Roksoliana I.
Trykashna, Yulia I.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
81 Linguistics and languages
 
Description Стаття присвячена опису методики навчання та оцінювання самостійного аудіювання. Самостійне аудіювання в цій статті розглядається як аудіювання, яке здійснюється студентами поза аудиторною роботою, однак відповідно до навчальної програми та конкретного заняття або теми. Основними принципами, які застосовуються в навчанні самостійного аудіювання, є: надання студентам достатньої свободи для самоконтролю, а саме вибору тексту та часу для аудіювання, але з дотриманням рекомендацій викладача (вибір текстів, терміни виконання; самостійне оцінювання результатів і розробка власних стратегій подальшого навчання, але за підтримки викладача при ефективній організації навчання. Дане дослідження ґрунтується на результатах попереднього дослідження, за результатами якого ми отримали інформацію про інтереси студентів у вивченні англійської мови: теми, які їх цікавлять, типи текстів, тривалість аудіо та відеотекстів, кількість занять самостійного аудіювання на тиждень, а також навчальні платформи, з якими вони знайомі. Експериментальне навчання поєднало в собі традиційні етапи навчання аудіювання і журнал для аудіювання, який слугував інструментом для рефлексії та самооцінки студентів. Під час експериментального навчання студенти прослуховували аудіо та відеотексти на теми, визначені респондентами під час попереднього дослідження. Зрізи до та після експерименту були спрямовані на перевірку розуміння загального змісту та деталей на слух. Дані, отримані з журналів для аудіювання, були підтверджені результатами до та після експериментальних тестів разом із застосуванням ‘Я можу’-тверджень. Отримані результати доводять, що журнал для аудіювання ефективно інтегрувався як у процес навчання, так і в оцінювання викладачем та самооцінювання студентами.
The article presents methods of teaching and assessment of philology students’ independent listening in online instruction which has gained increased significance in the pandemic and post-pandemic times. Independent listening is understood as listening to aural/video texts outside the classroom aligned with the curriculum. Basic principles applied in teaching independent listening include giving learners enough freedom for self-regulation, i.e., choosing a text and time for listening, self-evaluating results, and developing strategies for further learning with a teacher’s support for scaffolding learning. The current research is based on the findings of the preliminary study which provided information about the 2nd year students’ interests in topics and types of listening texts, the length of aural and video texts and frequency of independent listening sessions per week as well as the learning platforms they are familiar with. Built on these data, methods of teaching and assessment of independent listening were developed, with their effectiveness examined in this study. The intervention, conducted by the researchers, integrated traditional stages of teaching listening with a listening log used as a tool for guiding students’ reflection and self-evaluation. Logs/journals/portfolios belong to alternative assessments, which are still innovative and under-researched in language pedagogy, although reflecting the much-welcomed shift from assessment of learning towards assessment for learning. The data obtained through listening logs were corroborated with the results of pre-and post-tests and the employment of another qualitative research tool – reflective Can-do statements. The findings prove that a listening log is efficiently integrated into the processes of teaching as well as self- and teacher assessment.
 
Publisher Інститут цифровізації освіти НАПН України
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740625/1/%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%20%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Kvasova, O.G. (orcid.org/0000-0002-1479-0811 <http://orcid.org/0000-0002-1479-0811>), Liamzinа, Nataliia K. (orcid.org/0000-0003-1203-5465 <http://orcid.org/0000-0003-1203-5465>), Radchuk, Roksoliana I. (orcid.org/0000-0002-1094-8722 <http://orcid.org/0000-0002-1094-8722>) and Trykashna, Yulia I. (orcid.org/0000-0002-6445-8809 <http://orcid.org/0000-0002-6445-8809>) (2023) Teaching and assessing independent listening in an online course for translation majors Information Technologies and Learning Tools, 4 (96). pp. 105-120. ISSN 2076-8184
10.33407/itlt.v96i4.5193
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.33407/itlt.v96i4.5193