Вплив штучного інтелекту на опанування іноземних мов з використанням систем управління навчанням: систематичний огляд літератури
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740607/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5233 10.33407/itlt.v95i3.5233 |
|
Title |
Вплив штучного інтелекту на опанування іноземних мов з використанням систем управління навчанням: систематичний огляд літератури
The impact of artificial intelligence in foreign language learning using learning management systems: a systematic literature review |
|
Creator |
Ayotunde, Oke Oluwafemi
Jamil, Dashty Ismil Cavus, Nadire |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Серед багатьох іноземних мов англійська мова вважається однією з основних мов світу. Вона відчиняє двері різних галузей для багатьох людей і допомагає їх кар'єрному зростанню в різних сферах, оскільки відіграє важливу роль у підвищенні впевненості під час спілкування і налагодження зв’язків тощо. Крім цього, спілкування англійською мовою дає можливість самовираження на рівні світових стандартів. Однак процес вивчення іноземної мови іноді може бути важким як для тих, хто навчається, так і для викладачів з точки зору різних аспектів вивчення мови, а саме: навичок читання, письма, говоріння та аудіювання. Методологія цього дослідження базувалась на систематичному огляді літератури з використанням чотирьох науково-популярних баз даних, які відповідали цілям дослідження. Результати пошуку в базах даних були інтегровані в блок-схему PRISMA для ідентифікації та вилучення високоякісних записів, які стосуються впливу штучного інтелекту на процес вивчення іноземної мови за допомогою використання системи управління навчанням як платформи та середовища для вивчення і викладання англійської мови як іноземної. Систематичне оглядове дослідження охоплює 10 років, з 2011 по 2021 роки. Найважливіший висновок у цьому систематичному огляді літератури полягає в тому, що поява технології штучного інтелекту (ШІ) допомагає як учням, так і викладачам у вивченні англійської мови як іноземної за допомогою системи управління навчанням, оскільки вона покращує формування навичок говоріння, письма, читання та аудіювання, а також забезпечує достатньо легкий, цікавий та персоналізований досвід навчання. Користь проведеного дослідження для учасників навчального процесу полягає в тому, щоб допомогти викладачам визначитись, які інструменти штучного інтелекту краще використовувати, як їх можна інтегрувати в систему управління навчанням з метою покращення навичок читання, письма, говоріння та аудіювання учнів під час викладання та вивчення іноземних мов, особливо англійської мови.
Among numerous foreign languages, the English language is considered one of the major languages of the world. It has become a door opener for many people in their different fields and have led to advancements in career areas as it plays a major role in boosting confidence, improving connection, communication, and so on. It also gives people the opportunity for self-expression on a global standard level. Although the learning process of a foreign language can sometimes be difficult for both learners and teachers in terms of the various aspects of language learning, which includes; reading, writing, speaking, and listening skills. The methodology in this study implemented a systematic literature review using four popular scientific databases for searching relevant records for the purpose of the research. The results from searching the databases were integrated into the PRISMA flow diagram for the identification and extraction of high quality records that is relevant to the effects artificial intelligence has in the process of foreign language learning via the use of learning management system as the platform and medium for learning and teaching English as a foreign language. The systematic review research covers a span of 10 years, from 2011 to 2021. The most important finding in this systematic literature review is that the emergence of AI technology is helpful to both students and teachers in the learning of English as a foreign language using a learning management system as it improves and increases speaking, writing, reading, and listening skills processes and provides an easy, interesting, and personalized learning experience. The benefit of the study to shareholders; students and teachers, is to guide teachers on which AI tools to use and how they can be integrated or used into learning management systems to increase students’ reading, writing, speaking, and listening skills in teaching and learning foreign languages, especially the English language. |
|
Publisher |
Інститут цифровізації освіти НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740607/1/%D0%9E%D0%BA%D0%B5%20%D0%9E%D0%BB%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%84%D0%B5%D0%BC%D1%96%20%D0%90%D0%B9%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B4%D0%B5.pdf
- Ayotunde, Oke Oluwafemi (orcid.org/0000-0001-9040-0531 <http://orcid.org/0000-0001-9040-0531>), Jamil, Dashty Ismil (orcid.org/0000-0002-2110-7611 <http://orcid.org/0000-0002-2110-7611>) and Cavus, Nadire (orcid.org/0000-0001-7470-7752 <http://orcid.org/0000-0001-7470-7752>) (2023) The impact of artificial intelligence in foreign language learning using learning management systems: a systematic literature review Information Technologies and Learning Tools, 3 (95). pp. 215-228. ISSN 2076-8184 10.33407/itlt.v95i3.5233 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.33407/itlt.v95i3.5233
|
|