Сприйняття студентами відкритого і дистанційного навчання та рівень задоволеності ним в Технологічному університеті Малайзії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740603/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5151 10.33407/itlt.v95i3.5151 |
|
Title |
Сприйняття студентами відкритого і дистанційного навчання та рівень задоволеності ним в Технологічному університеті Малайзії
Perception and satisfaction among open and Distance Learning students in Universiti Teknologi Malaysia |
|
Creator |
Bunsu, Christnalter
Halim, Noor Dayana Abd |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У Технологічному університеті Малайзії (Universiti Teknologi Malaysia, UTM) програма відкритого та дистанційного навчання (ВДН) почала діяти зовсім недавно і для її вдосконалення потрібно ще багато чого зробити. Програма була впроваджена ще до спалаху пандемії і мала добрі результати. Однак для оптимізації як навчання студентів, так і якості освітньої програми необхідне постійне оцінювання. На успіх програми ВДН може вплинути те, як її сприймають студенти, яку вони беруть у ній участь, а також наскільки вони задоволені своїм навчальним досвідом. Тож кількісне дослідження було проведено на основі опитування дизайн-дослідження, яке мало на меті визначити сприйняття студентами програми ВДН та рівня їх задоволеності нею. Інструментом, який використовувався в цьому дослідженні, була анкета з пунктами, запозиченими з попередніх досліджень та дещо модифікованими. Крім того, для валідації інструменту було відібрано двох викладачів освітніх технологій з дворічним досвідом викладання програми ВДН. У програмі взяли участь студенти - дорослі люди, які мають постійне працевлаштування і знаходяться як в країні, так і за її межами. Загалом 107 студентів відповіли на питання анкети, дані якої були проаналізовані за допомогою методів описової статистики. Аналіз показав, що більшість студентів дуже позитивно сприймають програму ВДН і дуже задоволені нею. Сподіваємось, що результати дослідження будуть корисними для Технологічного університету Малайзії, особливо на педагогічному факультеті як постачальника послуг для покращення якості згаданої програми з професійної точки зору. Крім того, для покращення якості викладання ці висновки стануть корисними для викладачів ВДН.
In Universiti Teknologi Malaysia (UTM), the Open and Distance Learning (ODL) programme has been around quite recently and many things need to be discovered to improve it. The programme is running well and was already offered before the pandemic outbreak. However, a continuous evaluation is necessary to optimise both students’ learning and the quality of the education programme. The success of ODL programme could be affected by how it is viewed by the students involved in it and how satisfied they are with the overall learning experience. Therefore, this research was conducted quantitatively based on a survey research design, which aimed to identify students’ perception of and satisfaction with the ODL programme. The instrument used in this research is questionnaire with items adopted and modified from previous studies. Additionally, two educational technology lecturers with two-year experience in teaching the ODL programme were selected to validate the instrument. In this programme particularly, students were fully working adults with various backgrounds among them, ranging from local to international. A total of 107 students responded to the questionnaire and the data were analysed by using descriptive statistics. From the analysis, it was found that most students had a very positive perception and were highly satisfied with the ODL programme. It is hoped that the findings would be insightful for UTM, especially for the School of Education as a service provider, in taking professional consideration to improve the quality of the mentioned programme. Furthermore, these findings will provide useful insights for ODL lecturers in refining their teaching quality. |
|
Publisher |
Інститут цифровізації освіти НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740603/1/%D0%9A%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B5%D1%80%20%D0%91%D1%83%D0%BD%D1%81%D1%83.pdf
- Bunsu, Christnalter (orcid.org/0000-0003-0633-4119 <http://orcid.org/0000-0003-0633-4119>) and Halim, Noor Dayana Abd (orcid.org/0000-0003-3707-767X <http://orcid.org/0000-0003-3707-767X>) (2023) Perception and satisfaction among open and Distance Learning students in Universiti Teknologi Malaysia Information Technologies and Learning Tools, 3 (95). pp. 143-161. ISSN 2076-8184 10.33407/itlt.v95i3.5151 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.33407/itlt.v95i3.5151
|
|