Record Details

PREDICTING THE LEARNING PATH TO LEARNER’S OPTIMUM COMPREHENSION

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PREDICTING THE LEARNING PATH TO LEARNER’S OPTIMUM COMPREHENSION
ПРОГНОЗУВАННЯ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ УЧНЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ОПАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
 
Creator Achi, Ifeanyi Isaiah
Agwu, Chukwuemeka Odi
Nnamene, Christopher Chizoba
Aniobi, Sylvester C.
Barnabas C., Ifebude
Oketa, Kelechi Christian
Ezeh, Godson Kenechukwu
Ugah, John Otozi
Ачі, Іфеані Ісайя
Агву, Чуквуемека Оді
Ннамене, Крістофер Чізоба
Аніобі, Сильвестр К.
Барнаба С., Іфебуде
Окета, Келечі Крістіан
Езех, Годсон Кенечукву
Уга, Джон Отозі
 
Subject Machine Learning
Markov Chain
Markov Transition State Diagram
Intelligent Tutoring System
Computer-based Learning
Markov Decision Process
машинне навчання
ланцюг Маркова
діаграма перехідних станів Маркова
інтелектуальна система навчання
комп'ютерне навчання
процес прийняття рішень Маркова
 
Description The essence of learning is for the learner to attain a significant level of comprehension after the learning process is completed. The quest to achieve this singular purpose has led to the introduction of several learning techniques  in the conventional learning environment, such as asking questions and conducting test after class, just to mention a few. Additionally, technology has been introduced in learning. Even with technological advancements, the learning experience still faces the challenge of learners not attaining the optimum comprehension state after the learning process. This is due to the present systems' inability to model the learner to determine the best methods for achieving maximum comprehension. Hence, this research paper focuses on deriving an improved mathematical model for predicting the learning path to a learner’s optimum comprehension. The paper presented three learning instructional media (learning paths); textual, audio and a hybrid of audio and video, which this research uses in modelling the learner. This is to enable the improved system predict the best learning path to optimum comprehension for learners. This research paper adopted Reinforcement Learning and the Markov decision process, specifically the Markov Chain approach, in developing an improved model for prediction. The evaluation of this research involved brainstorming on the Bellman’s equation with the aid of the Markov Chain transition state framework, resulting in an improved mean value function of 71.7. This indicates an enhanced comprehension state for the learning students compared to the existing mean value function of 46.0. The results obtained from this research clearly demonstrate that the improved model was able to predict and assign the best learning path to achieve optimum comprehension state for learners.
Основною метою навчання є досягнення учнем розуміння матеріалу після завершення навчального процесу. Прагнення досягти цієї мети призвело до впровадження у звичайному навчальному середовищі нових методів дослідження, зокрема опитування та проведення тестів після занять. Впровадження технологій у навчальний процес змінює його. Але, незважаючи на технологічний прогрес. залишається проблема відсутності у деяких учнів прогресу в досягненні оптимального рівня засвоєння матеріалу після завершення навчання. На погляд авторів, це пов'язано з нездатністю сучасних систем передбачити найкращі методи для досягнення максимального розуміння матеріалу кожним учнем. Представлена наукова робота зосереджена на отриманні покращеної математичної моделі для прогнозування шляху навчання до оптимального розуміння матеріалу учнем. У статті представлено три навчальні засоби навчання (шляхи навчання): текстовий, аудіо та гібрид аудіо та відео, які використовуються в цьому дослідженні для моделювання засвоєння знань учнем. Це дає змогу вдосконаленій системі прогнозувати найкращий шлях навчання для оптимального засвоєння матеріалу учнями. У цій дослідницькій роботі було застосовано навчання з підкріпленням і процес прийняття рішень Маркова, зокрема підхід ланцюга Маркова для розробки вдосконаленої моделі прогнозування. Мозковий штурм рівняння Беллмана за допомогою структури перехідних станів ланцюга Маркова, в результаті чого функція середнього значення була покращена до 71,7, був складовою оцінки цього дослідження. Це вказує на покращений стан розуміння матеріалу студентами у порівнянні з існуючою функцією середнього значення 46,0. Результати, отримані в цьому дослідженні, демонструють, що вдосконалена модель змогла передбачити і призначити найкращий шлях навчання для досягнення оптимального стану розуміння учнями матеріалу, що вивчається.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2024-04-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5530
10.33407/itlt.v100i2.5530
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 100 No. 2 (2024); 41-52
Информационные технологии и средства обучения; Том 100 № 2 (2024); 41-52
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 100 № 2 (2024); 41-52
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 100 ##issue.no## 2 (2024); 41-52
2076-8184
10.33407/itlt.v100i2
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5530/2239
 
Rights Copyright (c) 2024 Ifeanyi Isaiah Achi, Chukwuemeka Odi Agwu, Christopher Chizoba Nnamene, Sylvester C. Aniobi, Ifebude Barnabas C., Kelechi Christian Oketa, Godson Kenechukwu Ezeh, John Otozi Ugah
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0