Record Details

Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/39542/
 
Title Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності
 
Creator Рибалка, В. В.
Вознюк, О. В.
 
Subject BF Психологія
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
 
Description Аналізується методика інтервальних повторень, відповідно до якої швидкість процесу забування інформації обернено пропорційна часу з моменту її запам'ятовування, коли чим більше пройшло часу, тим повільніше інформація запам'ятовується. Оскільки пам'ять працює за алгоритмом загасаючих коливань, можна говорити про процес хвильюподібної актуалізації у пам'яті людини певної інформації. Відповідно до методики інтервальних повторень, освітній процес передбачає чергування циклів видів навчальної діяльності.
 
Date 2019
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/39542/1/%D0%92%D0%9E%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%202019_%202.pdf
Рибалка, В. В., Вознюк, О. В. (2019) Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності. Креативна педагогіка (14). с. 68-73.