Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/39542/
|
|
Title |
Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності
|
|
Creator |
Рибалка, В. В.
Вознюк, О. В. |
|
Subject |
BF Психологія
L Освіта (Загальне) LB Теорія і практика освіти |
|
Description |
Аналізується методика інтервальних повторень, відповідно до якої швидкість процесу забування інформації обернено пропорційна часу з моменту її запам'ятовування, коли чим більше пройшло часу, тим повільніше інформація запам'ятовується. Оскільки пам'ять працює за алгоритмом загасаючих коливань, можна говорити про процес хвильюподібної актуалізації у пам'яті людини певної інформації. Відповідно до методики інтервальних повторень, освітній процес передбачає чергування циклів видів навчальної діяльності.
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/39542/1/%D0%92%D0%9E%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%202019_%202.pdf
Рибалка, В. В., Вознюк, О. В. (2019) Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності. Креативна педагогіка (14). с. 68-73. |
|