Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/39541/
|
|
Title |
Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
BF Психологія
L Освіта (Загальне) LB Теорія і практика освіти |
|
Description |
Розглядаються перспективні напрями освітньої діяльності – гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація. Сутність гейміфікації полягає у використанні елементів ігрового дизайну та ігрових принципів у неігрових контекстах. Гейміфікація може бути частиною уроків, займати заняття чи курси і навіть вибудовувати систему усієї школи. Показано, що у ракурсі соціального життя гейміфікація пов’язана із соціальними ролями, які людина відіграє практично кожну мить свого життя, потрапляючи від них у залежність. У зв'язку з цим можна говорити про освітню програму – театральну педагогіку як засіб створення розвивального освітнього середовища. Методологічні засади програми, що задають її технологічні принципи, базуються на сутнісних аспектах театру.
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/39541/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%202019%20_1.pdf
Вознюк, О. В. (2019) Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості. Креативна педагогіка (14). с. 23-35. |
|