Record Details

Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/39541/
 
Title Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject BF Психологія
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
 
Description Розглядаються перспективні напрями освітньої діяльності – гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація. Сутність гейміфікації полягає у використанні елементів ігрового дизайну та ігрових принципів у неігрових контекстах. Гейміфікація може бути частиною уроків, займати заняття чи курси і навіть вибудовувати систему усієї школи. Показано, що у ракурсі соціального життя гейміфікація пов’язана із соціальними ролями, які людина відіграє практично кожну мить свого життя, потрапляючи від них у залежність. У зв'язку з цим можна говорити про освітню програму – театральну педагогіку як засіб створення розвивального освітнього середовища. Методологічні засади програми, що задають її технологічні принципи, базуються на сутнісних аспектах театру.
 
Date 2019
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/39541/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%202019%20_1.pdf
Вознюк, О. В. (2019) Гейміфікація, театральна педагогіка та педагогічна імпровізація в освітній діяльності – шлях до творчості. Креативна педагогіка (14). с. 23-35.