Record Details

Сучасний стан та проблеми готовності фахівців ЗП(ПТ)О до інклюзивного навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740423/
https://adaptive.org.ua/%d0%b7%d0%b1%d1%96%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%b8-%d0%bd%d0%b0%d1%83%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b5%d0%b7/
 
Title Сучасний стан та проблеми готовності фахівців ЗП(ПТ)О до інклюзивного навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами
Тhe current state and problems of the readiness of vocational education specialists for inclusive education of students with special educational needs
 
Creator Коссова-Сіліна, Галина Олександрівна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Вирішальна роль у процесі розвитку інклюзивної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О належить закладам неперервної професійної освіти. Саме у системі неперервної професійної освіти можна подолати розрив між здобутою професійною підготовкою педагогів у закладах вищої освіти, що донедавна не передбачала формування інклюзивних знань і вмінь, та сучасними вимогами, аргументованими розвитком науки й суспільства.
Institutions of professional education play a decisive role in the process of developing the inclusive competence of pedagogical workers of professional education. It is in the system of professional education that it is possible to overcome the gap between the professional training of teachers in institutions of higher education, which until recently did not include the formation of inclusive knowledge and skills, and modern requirements justified by the development of science and society.
 
Publisher Юстон
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740423/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%A3%D0%9C_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2024_removed.pdf
- Коссова-Сіліна, Галина Олександрівна (orcid.org/0009-0009-2451-1298 <http://orcid.org/0009-0009-2451-1298>) (2024) Тhe current state and problems of the readiness of vocational education specialists for inclusive education of students with special educational needs In: Адаптивні процеси в освіті: збірник матеріалів (тез доповідей) 3‐го Міжнародного наукового форуму . Юстон, м. Київ, Україна, pp. 230-233. ISBN 978‐617‐8335‐16‐8