Тренінг розвитку професійної самоефективності персоналу освітніх організацій в контексті забезпечення їхнього психологічного здоров’я та благополуччя в умовах війни
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/740254/
http://orgpsy-journal.in.ua/index.php/opep/article/view/428 10.31108/2.2024.1.31.4 |
|
Title |
Тренінг розвитку професійної самоефективності персоналу освітніх організацій в контексті забезпечення їхнього психологічного здоров’я та благополуччя в умовах війни
Educational organization staff's professional self-efficacy development training in the context of promoting their psychological health and well-being in war conditions |
|
Creator |
Креденцер, О.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
Вступ. Проблема розвитку професійної самоефективності в контексті забезпечення психологічного здоров’я в умовах війни є актуальним питанням, але водночас мало дослідженим у вітчизняній психології, зокрема щодо персоналу освітніх організацій. Мета: розробити структуру та зміст тренінгу розвитку професійної самоефективності персоналу освітніх організацій в контексті забезпечення їхнього психологічного здоров’я та благополуччя в умовах війни. Результати. Розроблено зміст та структуру тренінгу, який розрахований на 20 годин та складається зі вступу, 4 тренінгових сесій та заключної частини. Кожна тренінгова сесія включає різноманітні інтерактивні техніки (міні-лекції, мозкові штурми, робота в парах та міні-групах, творчі завдання, ігри, психологічні практикуми тощо). Висновки. Тренінг був апробований в різних форматах, показав свою ефективність та може бути рекомендований практичним психологам для роботи з персоналом освітніх організацій. Introduction. The role of professional self-efficacy in promoting psychological health, especially that of educational staff, in the conditions of war is an urgent but little researched issue both abroad and in Ukraine. Aim: to develop the design program and content of the training for the development of professional self-efficacy of the staff of educational organizations in the context of promoting their psychological health and well-being in the conditions of war. Results. The poposed training is designed for 20 hours long and consists of an introduction, four training sessions and the final part. Each training session includes a variety of interactive techniques, which include mini-lectures, brainstorming, pair works, mini-groups, creative tasks, games, psychological workshops, etc. Conclusions. The training program, which was tested in various formats, showed its effectiveness and can be used by educational organization counsellors and psychologists. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Українська Асоціація організаційних психологів та психологів праці
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/740254/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_3.pdf
- Креденцер, О.В. (orcid.org/0000-0003-4119-190X <http://orcid.org/0000-0003-4119-190X>) (2024) Educational organization staff's professional self-efficacy development training in the context of promoting their psychological health and well-being in war conditions Організаційна психологія. Економічна психологія, 1 (31). pp. 50-59. ISSN 2411–3190 10.31108/2.2024.1.31.4 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.31108/2.2024.1.31.4
|
|