Людяність як ознака суб’єктності в нелюдських умовах існування: прояви і значення у взаємодії учасників освітнього простору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739192/
https://lib.iitta.gov.ua/732732/ |
|
Title |
Людяність як ознака суб’єктності в нелюдських умовах існування: прояви і значення у взаємодії учасників освітнього простору
Humanity as a sign of subjectivity in non-human conditions of existence: manifestations and meaning in the interaction of participants in the educational space |
|
Creator |
Дзюбко, Л.В.
Гурлєва, Т.С. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
36 Safeguarding the mental and material necessities of life 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. |
|
Description |
Людяність в науковій літературі розглядається як категорія етики, філософії, психології і педагогіки. Вона є найвищою чеснотою, що робить людську істоту людиною, яка визнає право іншого на життя, свободу, особистий вибір, щастя, передбачає співчуття, співпереживання, активну доброчинність. Як ціннісна морально-психологічна якість особистості, вона проявляється у гуманному ставленні до інших людей, живих істот, навколишнього світу. Вважаємо людяність складовою внутрішнього світу особистості, а отже її сутнісною, невід’ємною характеристикою. Зрощення, плекання людяності в собі і в дітях є одним з важливих завдань вчителя у нелюдських умовах війни, що сприятиме відродженню кожного окремого громадянина і всієї країни у повоєнні часи. Humanity in scientific literature is considered as a category of ethics, philosophy, psychology and pedagogy. It is the highest virtue that makes a human being a person who recognizes the other's right to life, freedom, personal choice, happiness, involves compassion, empathy, and active charity. As a valuable moral and psychological quality of an individual, it manifests itself in a humane attitude towards other people, living beings, and the surrounding world. We consider humanity a component of the inner world of a person, and therefore its essential, integral characteristic. Growing and nurturing humanity in oneself and in children is one of the important tasks of a teacher in the inhumane conditions of war, which will contribute to the revival of each individual citizen and the entire country in post-war times. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739192/1/Dzubko_Hurlieva_2022_HUMANITY_AS_A_SIGN_OF_SUBJECTIVITY.pdf
- Дзюбко, Л.В. (orcid.org/0000-0002-1972-3482 <http://orcid.org/0000-0002-1972-3482>) and Гурлєва, Т.С. (orcid.org/0000-0002-6518-5216 <http://orcid.org/0000-0002-6518-5216>) (2022) Humanity as a sign of subjectivity in non-human conditions of existence: manifestations and meaning in the interaction of participants in the educational space In: Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці (м. Київ, 2 листопада 2022 року) . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 38-43. ISBN 978-617-7745-17-3 |
|