Record Details

Людяність як ознака суб’єктності в нелюдських умовах існування: прояви і значення у взаємодії учасників освітнього простору

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739192/
https://lib.iitta.gov.ua/732732/
 
Title Людяність як ознака суб’єктності в нелюдських умовах існування: прояви і значення у взаємодії учасників освітнього простору
Humanity as a sign of subjectivity in non-human conditions of existence: manifestations and meaning in the interaction of participants in the educational space
 
Creator Дзюбко, Л.В.
Гурлєва, Т.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Людяність в науковій літературі розглядається як категорія етики, філософії, психології і педагогіки. Вона є найвищою чеснотою, що робить людську істоту людиною, яка визнає право іншого на життя, свободу, особистий вибір, щастя, передбачає співчуття, співпереживання, активну доброчинність. Як ціннісна морально-психологічна якість особистості, вона проявляється у гуманному ставленні до інших людей, живих істот, навколишнього світу. Вважаємо людяність складовою внутрішнього світу особистості, а отже її сутнісною, невід’ємною характеристикою.
Зрощення, плекання людяності в собі і в дітях є одним з важливих завдань вчителя у нелюдських умовах війни, що сприятиме відродженню кожного окремого громадянина і всієї країни у повоєнні часи.
Humanity in scientific literature is considered as a category of ethics, philosophy, psychology and pedagogy. It is the highest virtue that makes a human being a person who recognizes the other's right to life, freedom, personal choice, happiness, involves compassion, empathy, and active charity. As a valuable moral and psychological quality of an individual, it manifests itself in a humane attitude towards other people, living beings, and the surrounding world. We consider humanity a component of the inner world of a person, and therefore its essential, integral characteristic.
Growing and nurturing humanity in oneself and in children is one of the important tasks of a teacher in the inhumane conditions of war, which will contribute to the revival of each individual citizen and the entire country in post-war times.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739192/1/Dzubko_Hurlieva_2022_HUMANITY_AS_A_SIGN_OF_SUBJECTIVITY.pdf
- Дзюбко, Л.В. (orcid.org/0000-0002-1972-3482 <http://orcid.org/0000-0002-1972-3482>) and Гурлєва, Т.С. (orcid.org/0000-0002-6518-5216 <http://orcid.org/0000-0002-6518-5216>) (2022) Humanity as a sign of subjectivity in non-human conditions of existence: manifestations and meaning in the interaction of participants in the educational space In: Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці (м. Київ, 2 листопада 2022 року) . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 38-43. ISBN 978-617-7745-17-3