Record Details

Екоорієнтовані педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх будівельників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740156/
https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2024/04/ISG.2024.MONO_.PED_.1.10.5.pdf
10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.10.5
 
Title Екоорієнтовані педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх будівельників
Eco-oriented pedagogical technologies in the professional training of future builders
 
Creator Пятничук, Т.В.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
69 Building (construction) trade. Building materials. Building practice and procedure
 
Description У повоєнній відбудові Україна має вирішувати значний обсяг проблем, зокрема і гострі екологічні: подолання наслідків військових дій, забруднення навколишнього середовища, утилізація відходів тощо. Значною мірою це стосується будівництва як джерела забруднень і галузі, здатної розв’язувати значні проблеми за рахунок нових технічних і технологічних рішень.
In post-war reconstruction, Ukraine has to solve a significant amount of problems, including acute environmental problems: overcoming the consequences of military operations, environmental pollution, waste disposal, etc. To a large extent it is refers to construction as a source of pollution and an industry capable of solving significant problems through new technical and technological solutions.
 
Publisher Primedia eLaunch
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740156/1/Monograph_%D0%9F%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%87%D1%83%D0%BA_2024.pdf
- Пятничук, Т.В. (orcid.org/0000-0002-5607-2949 <http://orcid.org/0000-0002-5607-2949>) (2024) Eco-oriented pedagogical technologies in the professional training of future builders Interaction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph. pp. 393-402. ISSN 979-8-89269-761-3
10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.10.5
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.10.5