Record Details

Організаційно-методичне забезпечення екоорієнтованих педагогічних технологій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти аграрної галузі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740155/
https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2024/04/ISG.2024.MONO_.PED_.1.10.3.pdf
10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.10.3
 
Title Організаційно-методичне забезпечення екоорієнтованих педагогічних технологій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти аграрної галузі
Organizational and methodological provision of eco-oriented pedagogical technologies in institutions of professional (vocational and technical) education in the agricultural sector
 
Creator Герлянд, Т.М.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
63 Agriculture and related sciences and techniques. Forestry. Farming. Wildlife exploitation
 
Description Розкрито організаційно-методичне забезпечення екоорієнтованих педагогічних технологій у закладах професійної (професійно-технічної освіти аграрного профілю, ефективність
функціонування якого забезпечує вирішення проблем екології, захисту навколишнього середовища, розвитку сільської місцевості.
The organizational and methodical provision of eco-oriented pedagogical technologies in institutions of professional (vocational-technical) education of an agrarian profile, the effectiveness of which ensures the solution of problems of ecology, environmental protection, and rural development, is revealed.
 
Publisher Primedia eLaunch
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740155/1/%D0%9Conograph_2024_%20%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4..pdf
- Герлянд, Т.М. (orcid.org/0000-0002-7991-0431 <http://orcid.org/0000-0002-7991-0431>) (2024) Organizational and methodological provision of eco-oriented pedagogical technologies in institutions of professional (vocational and technical) education in the agricultural sector Interaction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph. pp. 349-357. ISSN 979-8-89269-761-3
10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.10.3
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.10.3