Record Details

Mобільні технології формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх офіцерів з інформаційних систем та технологій

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740166/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4830
10.33407/itlt.v88i2.4830
 
Title Mобільні технології формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх офіцерів з інформаційних систем та технологій
Mobile technologies in the development of professionally oriented Еnglish speech interaction competence in information systems and technology military students
 
Creator Maiier, N.V.
Yukhymenko, V.O.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
81 Linguistics and languages
 
Description Визначенню мети вивчення іноземної мови майбутніми офіцерами з інформаційних систем та технологій формування практичних умінь володіння нею в обсязі, необхідному для спілкування в різних професійних ситуаціях, присвячена ця стаття. Інтенсивне впровадження мобільних технологій у систему вищої освіти спонукає до дослідження проблеми їх використання для формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх офіцерів з інформаційних систем та технологій. У дослідженні наведено результати опитування офіцерів щодо їх потреб у професійному спілкуванні іноземною мовою. Описано та проаналізовано використання мобільних технологій (авторський мобільний додаток “English Speaking Skills”, YouTube канал “Military Speaking Skills in use” та груповий чат “English Speaking” мобільного месенджеру Telegram) під час експериментального навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування курсантів Вищого військового навчального закладу. Наведені дані отримані шляхом проведення анкетного опитування й експериментального навчання, у якому взяли участь курсанти та офіцери з інформаційних систем та технологій. Для обробки даних використано описовий аналіз. Дослідження показало, що спеціально створене навчальне мобільне середовище для формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх офіцерів з інформаційних систем та технологій забезпечує можливості для інтерактивної взаємодії всіх суб’єктів освітнього процесу, що є невід’ємною частиною сучасного навчання, розвиває мовленнєві вміння, підвищує ефективність оволодіння спеціальною термінологією військової галузі. Подальше використання мобільних технологій може полегшити сприйняття нової інформації англійською мовою, мотивувати до навчання та виступити засобом навчання для розвитку практичних мовленнєвих умінь у процесі вербального та невербального спілкування курсантів з інформаційних систем та технологій з носіями мови.
The purpose of learning a foreign language by future information systems and technology officers is the development of practical skills to the extent that is necessary for communication in various professional situations. The intensive integration of mobile technologies into the higher education system encourages research of the challenges of their use for the development of professionally oriented English speech interaction competence in future information systems and technology officers. The study describes the officers' survey results regarding their needs in professional foreign language communication. It analyzes the use of mobile technologies (the uniquely designed mobile application "English Speaking Skills", the YouTube channel "Military Speaking Skills in Use" and the group chat "English Speaking" in the Telegram mobile messenger) during experimental training in professionally oriented English communication conducted for information systems and technology cadets and officers from a higher military education institution. The study showed that a specially created mobile learning environment for the development of professionally oriented English speech interaction competence in future information systems and technology officers provides opportunities for interactive communication between all participants of the educational process. It develops speech skills and increases the effectiveness of mastering the specific terminology of the military industry. Further use of mobile technologies (didactic educational material) can facilitate the perception of new information in English, motivate to study, and become a learning tool for the development of practical speech skills in the process of verbal and nonverbal communication of information systems and technology cadets with native speakers.
 
Publisher Інститут цифровізації освіти НАПН України
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740166/1/%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%20%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%94%D1%80.pdf
- Maiier, N.V. (orcid.org/0000-0001-7074-8135 <http://orcid.org/0000-0001-7074-8135>) and Yukhymenko, V.O. (orcid.org/0000-0002-7039-4741 <http://orcid.org/0000-0002-7039-4741>) (2022) Mobile technologies in the development of professionally oriented Еnglish speech interaction competence in information systems and technology military students Information Technologies and Learning Tools, 2 (88). pp. 115-125. ISSN 2076-8184
10.33407/itlt.v88i2.4830
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.33407/itlt.v88i2.4830