Record Details

Стратегічна роль знань в креативному управлінні підприємствами

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740146/
 
Title Стратегічна роль знань в креативному управлінні підприємствами
The strategic role of knowledge in the creative management of enterprises
 
Creator Іванова, В. В.
Іванова, Олена
 
Subject 33 Economics. Economic science
65 Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations
 
Description Креативність дозволяє співробітникам розробляти нові ідеї, методи та підходи для покращення процесів, а також сприяє розвитку інновацій та пошуку нових можливостей для зростання бізнесу.
Creativity allows employees to develop new ideas, methods and approaches to improve processes, and it also promotes innovation and the search for new opportunities for business growth.
 
Publisher НАУ
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740146/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%92_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%9E_%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82.pdf
- Іванова, В. В. (orcid.org/0000-0003-4958-2235 <http://orcid.org/0000-0003-4958-2235>) and Іванова, Олена (orcid.org/0000-0002-0904-7468 <http://orcid.org/0000-0002-0904-7468>) (2023) The strategic role of knowledge in the creative management of enterprises In: Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами» . НАУ, м. Київ, Україна, pp. 75-77.