Record Details

Розробка та використання системи дистанційного навчання «eLearning» у закладах вищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740074/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4231
10.33407/itlt.v87i1.4231
 
Title Розробка та використання системи дистанційного навчання «eLearning» у закладах вищої освіти
Development and use of distance learning system «eLearning» in higher education institutions
 
Creator Сугоняк, І.І.
Коротун, О.В.
Марчук, Г.В.
Хропонюк, О.Ю.
 
Subject 004.41 Software engineering
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті описаний процес розробки та використання власної системи «eLearning», яка представляє новий підхід до систем дистанційного навчання, оскільки навесні 2020 року поширення COVID-19 призвело до закриття навчальних закладів по всьому світу, зокрема в Україні. У результаті освітній процес кардинально змінився: вітчизняні заклади освіти перейшли на дистанційну форму навчання, відповідно використовувався навчальний матеріал в електронному вигляді на різноманітних освітніх платформах. В умовах пандемії така форма навчання продемонструвала свої обмеження і слабкі сторони. Мета роботи – розробка та використання в освітньому процесі закладів вищої освіти системи дистанційного навчання «eLearning» з візуальним відображенням курсу у вигляді графу, що спрощує сприйняття навчального матеріалу в електронному вигляді, а також є елементом гейміфікації, спрямованою на залученість та зацікавленість студентів у навчанні. У роботі досліджено основні теоретичні аспекти використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчанні та питання організації і впровадження систем дистанційного навчання. Описана архітектура та загальна структура системи «eLearning», визначені шаблони проєктування для розробки та структуризації системи, бібліотека для обробки і візуалізації даних. Задля якісного проєктування програмного комплексу було створено необхідні UML діаграми. За результатами проведеного дослідження було спроєктовано та реалізовано систему дистанційного навчання, що надає можливість викладачам створювати курси, візуалізуючи порядок вивчення тем у вигляді графу, а студентам – вивчати дисципліни, у попередньо визначеному викладачем порядку. Продемонстровано основні етапи роботи з системою «eLearning», дана система дистанційного навчання може бути використана для вдосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти.
The article describes the process of developing and using its own system "eLearning", which represents a new approach to distance learning systems, as in spring 2020 COVID-19 led to the closure of educational institutions around the world, including Ukraine. As a result, the educational process has been changed dramatically, domestic educational institutions have switched to distance learning, respectively, used educational material in electronic form in various educational platforms. During the pandemic, this form of learning has demonstrated its limitations and weaknesses. The aim of the research is the development and usage of e-learning system «eLearning» with a visual display of the course in the form of a graph in the educational process of higher education institutions. This system simplifies the perception of educational material in electronic form, as well as it is an element of gamification aimed at students’ involvement and motivation to study. In the paper the main theoretical aspects of the use of information and computer technologies in teaching and the organization and implementation of distance learning systems are studied. The architecture and general structure of the system «eLearning» are described, design templates for system development and structuring, library for data processing and visualization are defined. Necessary UML diagrams were created for high-quality software design. Based on the results of the research, a distance learning system was designed and implemented, which allows teachers to create courses, visualizing the order of studying topics in the form of a graph, and students to study disciplines in a predetermined manner. The main stages of work with the system «eLearning» are demonstrated, this system of distance learning can be used to improve the educational process in higher education institutions.
 
Publisher Інститут цифровізації освіти НАПН України
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740074/1/%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%B0%20%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%A1%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D0%BA.pdf
- Сугоняк, І.І. (orcid.org/0000-0002-0484-4839 <http://orcid.org/0000-0002-0484-4839>), Коротун, О.В. (orcid.org/0000-0003-2240-7891 <http://orcid.org/0000-0003-2240-7891>), Марчук, Г.В. (orcid.org/0000-0003-2954-1057 <http://orcid.org/0000-0003-2954-1057>) and Хропонюк, О.Ю. (orcid.org/0000-0003-2244-8562 <http://orcid.org/0000-0003-2244-8562>) (2022) Development and use of distance learning system «eLearning» in higher education institutions Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (87). pp. 288-305. ISSN 2076-8184
10.33407/itlt.v87i1.4231
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.33407/itlt.v87i1.4231