Record Details

Функціональні особливості сучасних систем управління навчанням

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740067/
 
Title Функціональні особливості сучасних систем управління навчанням
Functional features of modern learning management systems
 
Creator Пригодій, Микола Анатолійович
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description При використанні сучасних систем управління навчанням педагоги надають перевагу наступним функціональним особливостям: керування курсом, навчальний портал, інтеграція, автоматизація, доступність, контрольні роботи/іспити, опитування/зворотній зв’язок, група. На основі даних показників можна підбирати LMS, що є затребуваними у педагогів для ефективної організації освітнього процесу.
When using modern learning management systems, teachers prefer the following functional features: course management, learning portal, integration, automation, accessibility, quizzes/exams, surveys/feedback, and group. Based on these indicators, it is possible to select LMSs that are in demand among teachers for the effective organisation of the educational process.
 
Publisher Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Кафедра технологічної освіти
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740067/1/Pryhodii_UDU_2024.pdf
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002 <http://orcid.org/0000-0001-5351-0002>) (2024) Functional features of modern learning management systems In: Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського «Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку» (23 лютого 2024 року) . Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Кафедра технологічної освіти, м. Київ, Україна, pp. 226-230.