Record Details

Використання додатку доповненої реальності BLIPPAR у процесі комбінованого навчання студентів технічних спеціальностей

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739989/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4440
10.33407/itlt.v87i1.4440
 
Title Використання додатку доповненої реальності BLIPPAR у процесі комбінованого навчання студентів технічних спеціальностей
Use of the augmented reality application BLIPPAR in the process of combined education of students of technical specialties
 
Creator Поясок, Т.Б.
Беспарточна, О.І.
Ченчева, О.О.
Ченчевой, В.В.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
004.94 Simulation
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті доведено актуальність проблеми використання технології доповненої реальності під час комбінованого навчання студентів технічних спеціальностей, зумовлену необхідністю набуття ними практичних навичок роботи з обладнанням, розуміння фізичних процесів та конструкції елементів складних технологічних систем. Визначено, що технології доповненої реальності сприяють повноцінному забезпеченню студентів можливістю дистанційно опановувати фахові компетентності, необхідні для розрахунку, проєктування та використання технологічного обладнання без його реальної наявності. Обґрунтовано доцільність впровадження для технічних спеціальностей комбінованого навчання з використанням елементів доповненої реальності. Розглянуто переваги використання технологій доповненої реальності при вивченні технічних дисциплін; запропоновано способи її застосування під час комбінованого навчання студентів технічних спеціальностей в аспекті набуття здобувачами освіти фахових компетентностей; наведені практичні результати застосування запропонованих технологій доповненої реальності. Висвітлені особливості використання в межах комбінованого навчання методичного забезпечення із застосуванням технологій доповненої реальності при викладанні технічних дисциплін та практикумів при опануванні магістерських та бакалаврських освітніх програм. Описано можливості й особливості організації навчання студентів із застосуванням методичного забезпечення з використанням технологій доповненої реальності BlippAR на прикладі досвіду використання в навчальному процесі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського під час карантину. За результатами експериментального дослідження здійснена оцінка ефективності та доцільності застосування такого типу технологій при комбінованому навчанні студентів технічних спеціальностей, завдяки чому підтверджено, що використання технології доповненої під час професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю при такій формі навчання сприяє підвищенню успішності здобувачів вищої освіти.
The urgency of the problem of using augmented reality technology in the process of combined education of students of technical specialties, due to need for them to acquire practical skills in working with equipment, understanding of physical processes and design elements of complex technological systems is proved. It is determined that augmented reality technologies contribute to the full provision of students with the opportunity to remotely acquire professional competencies necessary for the calculation, design and use of technological equipment without its actual availability. The expediency of introduction for technical specialties at combined training with use of elements of augmented reality is substantiated. The advantages of using augmented reality technologies in the study of technical disciplines are considered; methods of its application in the process of combined education of students of technical specialties in the aspect of acquisition of professional competencies by students are offered; the practical results of application of the offered technologies of the augmented reality are resulted. The peculiarities of the use of methodological support with the use of augmented reality technologies in the teaching of technical disciplines and workshops in mastering master's and bachelor's programs are covered within the combined training. Possibilities and features of the organization of students’ training with application of methodical maintenance with use of technologies of the augmented reality of BlippAR on an example of experience of use in educational process of Kremenchuk of Mikhail Ostrogradsky National University during quarantine are described. The effectiveness and feasibility of using this type of technology in the combined training of students of technical specialties based on the results of experimental research, which confirmed that the use of augmented reality technology in the training of future technical specialists in this form of education helps to improve the success of higher education.
 
Publisher Інститут цифровізації освіти НАПН України
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739989/1/%D0%9F%D0%BE%D1%8F%D1%81%D0%BE%D0%BA%20%D0%A2%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B0%20%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0.pdf
- Поясок, Т.Б. (orcid.org/0000-0003-2818-6524 <http://orcid.org/0000-0003-2818-6524>), Беспарточна, О.І. (orcid.org/0000-0001-8210-314X <http://orcid.org/0000-0001-8210-314X>), Ченчева, О.О. (orcid.org/0000-0002-8826-3248 <http://orcid.org/0000-0002-8826-3248>) and Ченчевой, В.В. (orcid.org/0000-0002-6478-3767 <http://orcid.org/0000-0002-6478-3767>) (2022) Use of the augmented reality application BLIPPAR in the process of combined education of students of technical specialties Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (87). pp. 111-123. ISSN 2076-8184
10.33407/itlt.v87i1.4440
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.33407/itlt.v87i1.4440