Штучний інтелект як засіб цифровізації освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739976/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/ |
|
Title |
Штучний інтелект як засіб цифровізації освіти
Artificial intelligence as a means of digitalization of education |
|
Creator |
Малихін, Олександр Володимирович
Ліпчевська, Інна Леонідівна |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У сьогоденні одним із провідних напрямків модернізації вітчизняної освіти є її цифровізація. Це обумовлено як загальносвітовими тенденціями розвитку освіти в інформаційному суспільстві, так і необхідністю функціонування української системи освіти в умовах воєнного стану в країні, пошуком результативних рішень для індивідуалізації навчання відповідно до освітніх потреб і можливостей учнів, зокрема діагностики та компенсації їхніх освітніх втрат. Незалежно від наявних переваг чи недоліків, очевидним є процес сталої поступової інтеграції штучного інтелекту з сучасним освітнім простором. Отже, перед науково-педагогічною спільнотою постають питання оптимізації підходів і принципів до його впровадження/використання в освітньому процесі; пошуку ефективних форм, методів і прийомів застосування можливостей штучного інтелекту з метою досягнення освітніх цілей; імплементації застосунків на базі штучного інтелекту в шкільний освітній процес. Today, one of the leading directions of national education modernization is its digitalization. This is due to the global trends in the development of education in the information society, as well as the necessity for the functioning of the Ukrainian education system under the martial law in the country, the search for effective solutions for the individualization of education in accordance with the educational needs and capabilities of students, in particular, the diagnosis and compensation of their educational losses. Regardless of the existing advantages or disadvantages, the process of steady gradual integration of artificial intelligence with the modern educational space is obvious. Therefore, the scientific and pedagogical community faces the issues of optimizing approaches and principles of its implementation/use in the educational process; search for effective forms, methods and techniques of applying the possibilities of artificial intelligence in order to achieve educational goals; implementation of artificial intelligence based applications in the school educational process. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739976/1/PSP_tezy_2023-1-235-238.pdf
- Малихін, Олександр Володимирович (orcid.org/0000-0001-6042-6298 <http://orcid.org/0000-0001-6042-6298>) and Ліпчевська, Інна Леонідівна (orcid.org/0000-0002-6901-5863 <http://orcid.org/0000-0002-6901-5863>) (2023) Artificial intelligence as a means of digitalization of education In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 234-237. ISBN 978-966-644-753-4 |
|