Record Details

Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/39189/
 
Title Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій
 
Creator Вознюк, О. В.
Кубіцький, С. О.
 
Subject BF Психологія
L Освіта (Загальне)
LA Історія освіти
LB Теорія і практика освіти
 
Description На основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/39189/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9A%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9_2011.pdf
Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» (159). с. 260-270.