Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/39189/
|
|
Title |
Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
Кубіцький, С. О. |
|
Subject |
BF Психологія
L Освіта (Загальне) LA Історія освіти LB Теорія і практика освіти |
|
Description |
На основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/39189/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9A%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9_2011.pdf
Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» (159). с. 260-270. |
|