Record Details

Емоційний інтелект лідера у контексті педагогічної діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739164/
https://iod.gov.ua/ua/naukovi-zahodi/materiali-provedenih-zahodiv/57_vseukrayinska-naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-liderstvo-i-obdarovanist--suchasniy-naukoviy-diskurs-i-osvitnya-praktika
 
Title Емоційний інтелект лідера у контексті педагогічної діяльності
Emotional intelligence of a leader in the context of pedagogical activity
 
Creator Бондаренко, Неллі Володимирівна
Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Інтелектуальний розвиток особистості ґрунтується на фактичних знаннях. Відтворення, оновлення і збагачення інтелектуального потенціалу України пріоритетизується у контексті сучасних і прийдешніх викликів. Діалогізація, аксіологізація, компетентнізації освіти як система, заснована на сучасних підходах та інтелектуально орієнтованих методах, формує середовищний потенціал сучасного закладу загальної середньої освіти. Справжні лідери володіють здатністю керувати змінами і ризиками у процесі досягнення спільної мети навіть за складних умов, виявляючи емоційний інтелект і вміння адаптуватися до змін. Емоційний інтелект і адаптивність лідерської діяльності у контексті шкільної практики додають керівникові упевненості у власних переконаннях, підкріплених глибоким розумінням філософських теорій і концепцій, провідних методик і підходів, психологічних аспектів впливу на мотивацію, самооцінку і взаємодію у колективі.
Intellectual development of the individual is based on factual knowledge. Reproduction, renewal and enrichment of the intellectual potential of Ukraine is highly prioritized in the context of modern and future challenges. Dialogisation, axiologization, competentization of education as a system based on modern approaches and intellectually oriented methods forms the educational potential of a modern institution of general secondary education. Real leaders have the ability to manage changes and risks in the process of achieving a common goal even under difficult conditions, showing emotional intelligence and the ability to adapt to changes. Emotional intelligence and adaptability of leadership activity in the context of school practice give the manager confidence in his own beliefs, which are supported by a deep understanding of philosophical theories and concepts, knowledge of leading methods, approaches, psychological aspects that affect motivation, self-esteem and interaction in the team.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739164/1/BNV%20KSV%202024%2002%20IODconf.pdf
- Бондаренко, Неллі Володимирівна (orcid.org/0000-0002-4033-7287 <http://orcid.org/0000-0002-4033-7287>) and Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2024) Emotional intelligence of a leader in the context of pedagogical activity In: Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14–19 лютого 2024 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 188-196.