Проблема справедливості в європейському освітньому просторі: виклики для країн ЄС та України
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739696/
https://sites.google.com/view/conferencedidactica2021/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97 |
|
Title |
Проблема справедливості в європейському освітньому просторі: виклики для країн ЄС та України
The problem of equity in the European educational area: challenges for the EU countries and Ukraine |
|
Creator |
Локшина, Олена Ігорівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
Розглянуто проблему справедливості в європейському освітньому просторі, яка позиціонується як освіта, що є одночасно є інклюзивною (коли всі учні отримують мінімальний обсяг якісної освіти), так і чесною/рівною для всіх (коли успішність учнів не залежить від їхнього соціально-економічного походження і статусу). Констатовано, що викликом в аспекті інклюзії сьогодні розглядається подолання розривів у навчальних досягненнях учнів з різних соціальних страт. Йдеться про кількість завершених років навчання, отримання рівнів та типів кваліфікацій, переліку набутих компетентностей, результатів тестувань тощо. Чим менший відсоток учнів з низьким рівнем успішності та чим менша різниця в успішності між учнями з низьким і високим рівнем успішності, тим більшою є інклюзивність шкільного навчання. Зроблено висновок, що для України в умовах повномасштабної війни рф проти України, що розпочалась 24 лютого 2022 року, проблема справедливості у загальній середній освіті набула особливої актуальності. Йдеться про аспект інклюзії, коли руйнування інфраструктури, освітнього середовища, переміщення учнів та педагогів всередині країни та за кордон внаслідок бомбардувань, бойових дій, окупації частини території ускладнює забезпечення опанування учнями освітніх стандартів.
The paper considers the issue of equity in the European educational area in terms of inclusiveness (i.e. whether all students receive at least a minimum amount of good quality education) and fairness (i.e. whether student performance is largely independent of socio-economic background). It is stated that the challenge in terms of inclusion today is to overcome the gaps in the learning achievements of students from different social strata. This refers to the number of completed years of study, levels and types of qualifications, the list of acquired competences, test results, etc. The smaller the percentage of students with low academic performance and the smaller the difference in performance between students with low and high academic performance, the more inclusive the school is. It is concluded that for Ukraine, in the context of the full-scale war of the Russian Federation against Ukraine, which began on 24 February 2022, the problem of equity in general secondary education has become particularly relevant. This is the aspect of inclusion, when the destruction of infrastructure, educational environment, displacement of students and teachers within the country and abroad as a result of bombing, hostilities, and occupation of part of the territory makes it difficult to ensure that students master educational standards. |
|
Publisher |
Видавництво «Людмила»
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739696/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%202023%20%282024%29%20%281%29.pdf
- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171 <http://orcid.org/0000-0001-5097-9171>) (2024) The problem of equity in the European educational area: challenges for the EU countries and Ukraine In: Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 07-08 листопада 2023 р. . Видавництво «Людмила», м. Київ, Україна, pp. 255-256. ISBN 978-617-555-191-2 |
|