Record Details

Компетентнісний потенціал змісту шкільної математики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739249/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/
 
Title Компетентнісний потенціал змісту шкільної математики
Competence potential of the content of school mathematics
 
Creator Бурда, Михайло Іванович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description У навчанні математики має бути реалізований метапредметний підхід, який спрямований на вироблення загальних методів, прийомів діяльності, які сприятимуть виробленню умінь самостійно опановувати математику, розробляти стратегії, плани дій для розв’язання проблем, а також успішному вивченню інших шкільних предметів, вирішенню завдань з різних галузей діяльності. Учні гімназії знайомляться з такими загальними методами і прийомами діяльності: аналітичним, синтетичним, аналітико-синтетичним, доведенням від супротивного, методами геометричних перетворень, алгебраїчним, векторним і координатним методами, прийомами підведення під поняття та виведення наслідків, наведення контрприкладів та ін.
In the teaching of mathematics, a metasubject approach should be implemented, which is aimed at developing general methods, methods of activity that will contribute to the development of the ability to independently master mathematics, develop strategies, action plans for solving problems, as well as the successful study of other school subjects, solving tasks from various fields of activity. Gymnasium students get acquainted with the following general methods and methods of activity: analytical, synthetic, analytical-synthetic, proof from the opposite, methods of geometric transformations, algebraic, vector and coordinate methods, methods of summing up concepts and deriving consequences, giving counterexamples, etc.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739249/1/Anotovani-2024-1-128.pdf
- Бурда, Михайло Іванович (orcid.org/0000-0003-0330-9866 <http://orcid.org/0000-0003-0330-9866>) (2023) Competence potential of the content of school mathematics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 127. ISBN 978-966-644-622-3