Компетентнісний потенціал змісту шкільної математики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739249/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/ |
|
Title |
Компетентнісний потенціал змісту шкільної математики
Competence potential of the content of school mathematics |
|
Creator |
Бурда, Михайло Іванович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics |
|
Description |
У навчанні математики має бути реалізований метапредметний підхід, який спрямований на вироблення загальних методів, прийомів діяльності, які сприятимуть виробленню умінь самостійно опановувати математику, розробляти стратегії, плани дій для розв’язання проблем, а також успішному вивченню інших шкільних предметів, вирішенню завдань з різних галузей діяльності. Учні гімназії знайомляться з такими загальними методами і прийомами діяльності: аналітичним, синтетичним, аналітико-синтетичним, доведенням від супротивного, методами геометричних перетворень, алгебраїчним, векторним і координатним методами, прийомами підведення під поняття та виведення наслідків, наведення контрприкладів та ін.
In the teaching of mathematics, a metasubject approach should be implemented, which is aimed at developing general methods, methods of activity that will contribute to the development of the ability to independently master mathematics, develop strategies, action plans for solving problems, as well as the successful study of other school subjects, solving tasks from various fields of activity. Gymnasium students get acquainted with the following general methods and methods of activity: analytical, synthetic, analytical-synthetic, proof from the opposite, methods of geometric transformations, algebraic, vector and coordinate methods, methods of summing up concepts and deriving consequences, giving counterexamples, etc. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739249/1/Anotovani-2024-1-128.pdf
- Бурда, Михайло Іванович (orcid.org/0000-0003-0330-9866 <http://orcid.org/0000-0003-0330-9866>) (2023) Competence potential of the content of school mathematics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 127. ISBN 978-966-644-622-3 |
|