Record Details

Технології забезпечення комунікативної доступності освітнього середовища для осіб із порушеннями слуху: методичні рекомендації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739461/
 
Title Технології забезпечення комунікативної доступності освітнього середовища для осіб із порушеннями слуху: методичні рекомендації
Тechnologies for ensuring communicative accessibility of the educational environment for persons with hearing impairments: methodical recommendations
 
Creator Малинович, Л.М.
Адамюк, Н.Б.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description На основі визначення унікальних потреб глухих здобувачів освіти запропоновано технології адитивного білінгвального навчання з урахуванням критеріїв комунікативної доступності, множинності представлення інформації у різних формах, а також ресурс діагностичного матеріалу щодо визначення особливостей розвитку глухої дитини раннього (дошкільного) віку.
Методичні рекомендації розроблено з урахуванням принципів безбар'єрного розвиткового навчання, метою якого є розвиток глухої дитини (учня, студента) у доступному комунікативному середовищі з використанням УЖМ, єдності наставників з урахуванням вікових закономірностей жестомовного розвитку на кожному освітньому рівні.
Посібник адресовано педагогам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів; слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, батькам глухих і зі зниженим слухом дітей.
BBased on the definition of the unique needs of deaf learners, the technology of additive bilingual education is proposed, taking into account the criteria of communicative accessibility, the multiplicity of information presentation in different forms, as well as the resource of diagnostic material to determine the characteristics of the development of a deaf child of early (preschool) age.
The methodological recommendations were developed taking into account the principles of barrier-free developmental education, the goal of which is the development of a deaf child (pupil, student) in an accessible communicative environment using UZHM, the unity of mentors taking into account the age-related patterns of sign language development at each educational level.
The manual is addressed to teachers of special and inclusive educational institutions, inclusive resource centers; to students of advanced training courses for teaching staff, parents of deaf and hard of hearing children.
 
Publisher ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2023
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739461/1/%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%86%20%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87%202023.pdf
- Малинович, Л.М. (orcid.org/0000-0002-8010-0700 <http://orcid.org/0000-0002-8010-0700>) and Адамюк, Н.Б. (orcid.org/0000-0002-4927-6257 <http://orcid.org/0000-0002-4927-6257>) (2023) Тechnologies for ensuring communicative accessibility of the educational environment for persons with hearing impairments: methodical recommendations [Teaching Resource] (Unpublished)