Record Details

Проблеми розроблення й апробування контекстних завдань із хімії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738952/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/
 
Title Проблеми розроблення й апробування контекстних завдань із хімії
Problems of developing and testing context tasks in chemistry
 
Creator Лашевська, Г.А.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
54 Chemistry.
 
Description У тезах розглянуто проблеми розроблення й апробування контекстних завдань із хімії для 7–9 класі. Зазначено, що контекстні завдання сприяють формуванню природничо-наукової компетентності учнів. Проаналізовано загальні підходи до створення контекстних завдань, обґрунтовано критерії добирання контексту різних рівнів локалізації і форм подання, обґрунтовано необхідність системного використання контекстних завдань у навчальному процесі.
Theses examine the problems of developing and testing context tasks in chemistry for grades 7-9. It is noted that contextual tasks contribute to the formation of natural and scientific competence of students. The general approaches to creating contextual tasks are analyzed, the criteria for selecting the context of different levels of localization.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738952/1/Anotovani-2024-208.pdf
- Лашевська, Г.А. (orcid.org/0009-0002-9869-4831 <http://orcid.org/0009-0002-9869-4831>) (2023) Problems of developing and testing context tasks in chemistry In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 207. ISBN 978-966-644-622-3