Record Details

Особливості використання навчального відеоматеріалу в освітньому процесі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739201/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-zbirnyk-tez-dopovidey/
 
Title Особливості використання навчального відеоматеріалу в освітньому процесі
Features of the use of educational video material in the educational process
 
Creator Твердохліб, Ігор Анатолійович
Касьян, Марія Анатоліївна
 
Subject 004.4 Software
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description В роботі розглядаються шляхи та особливості використання навчальних відеоматеріалів в освітньому процесі. Розглянуто технічні та програмні аспекти створення навчального відео. Описано досвід використання скрінкастів на уроках інформатики в школі.
The paper considers the ways and features of using educational video materials in the educational process. The technical and programmatic aspects of creating an educational video are considered. The experience of using screencasts in computer science lessons at school is described.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739201/1/PSP_2022_%D0%A2%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%BE%D1%85%D0%BB%D1%96%D0%B1_%D0%9A%D0%B0%D1%81%D1%8C%D1%8F%D0%BD.pdf
- Твердохліб, Ігор Анатолійович (orcid.org/0000-0001-6301-0159 <http://orcid.org/0000-0001-6301-0159>) and Касьян, Марія Анатоліївна (orcid.org/0009-0007-0833-8806 <http://orcid.org/0009-0007-0833-8806>) (2022) Features of the use of educational video material in the educational process In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 221-224. ISBN 978-966-644-616-2