Record Details

Дидактичне системне моделювання для об’єктів побуту з різних видів дизайну в технологічній освіті учнів гімназії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/739160/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-br-za-2022-rik/
 
Title Дидактичне системне моделювання для об’єктів побуту з різних видів дизайну в технологічній освіті учнів гімназії
Didactic system modeling for household objects from various types of design in the technological education of gymnasium students
 
Creator Вдовченко, Віктор Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
6 Applied Sciences. Medicine. Technology
 
Description Розроблені дидактичні навчальні матеріали для учнів і методичні матеріали для вчителя технології за вимогами Державного стандарту базової середньої освіти 2020 року, розділ 4. «Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб» за підготовленими нами вперше дидактичними моделями структури якісно нового змісту для побутової діяльності у технологічній освіті. Важливою особливістю запропонованих нами моделей є дотримання дидактичних принципів наступності і перспективності між суміжними класами. Побутова техніка в домашніх умовах вивчається так, як і машинознавство (пристрої, механізми, технологічні машини) для навчальної майстерні під час стаціонарного навчання. Особливості структурного дидактичного моделювання диференційованого вивчення у 5-9 кл. видів ПТ за цільовим призначенням. Подано для прикладу назви параграфів підрозділів і лабораторно-практичних робіт (далі – ЛПР до них. 5 кл. – Вибір та застосування обчислювальної та кухонної ПТ. ЛПР: «Обчислювальна техніка», «Кухонна техніка». 6 кл. – Вибір та застосування ПТ для догляду за одягом та прибиранням в домі. ЛПР: «Догляд за одягом», «Прибирання в домі». 7 кл. – Вибір та застосування ПТ для догляду за зовнішністю і здоров’ям. ЛПР: «Техніка для догляду за зовнішністю і здоров’ям». 8 кл. - Вибір та застосування ПТ - вимірювальних приладів та електроніки для розваг. ЛПР: «Вимірювальні прилади», «Електроніка для розваги». 9 кл. – Вибір та застосування ПТ для зв'язку та мовлення, інтелектуальної ПТ. ЛПР: «Зв'язок, мовлення», «Інтелектуальна ПТ».
Didactic study materials for students and methodical materials for technology teachers were developed according to the requirements of the State Standard of Basic Secondary Education of 2020, section 4. "Care for one's own life, meeting one's own needs and the needs of others" according to didactic models of the structure of qualitatively new content prepared by us for the first time for household activities in technological education. An important feature of our proposed models is compliance with the didactic principles of continuity and perspective between adjacent classes. Household appliances at home are studied in the same way as mechanical engineering (devices, mechanisms, technological machines) for the training workshop during stationary training. Peculiarities of structural didactic modeling of differentiated learning in grades 5-9. types of PT according to the target purpose. The names of the paragraphs of the subdivisions and laboratory-practical works are provided as an example (hereinafter - LPR to them. 5th grade - Selection and application of computer and kitchen PT. LPR: "Computer equipment", "Kitchen equipment". 6th grade - Selection and application of PT for the care of clothes and cleaning at home. LPR: "Clothes care", "House cleaning". 7th grade - Selection and application of PT for care of appearance and health. LPR: "Techniques for care of appearance and health 'yam". 8th grade - Selection and application of PT - measuring devices and electronics for entertainment. LPR: "Measuring devices", "Electronics for entertainment". 9th grade - Selection and application of PT for communication and broadcasting, intelligent PT LPR: "Communication, broadcasting", "Intellectual PT".
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/739160/1/%D0%92%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92%D0%92%20%D0%A1%20170-171%20Anotovani-rezultaty-za-2022-rik-2.pdf
- Вдовченко, Віктор Володимирович (orcid.org/0000-0003-3509-2972 <http://orcid.org/0000-0003-3509-2972>) (2022) Didactic system modeling for household objects from various types of design in the technological education of gymnasium students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 170-171. ISBN 978-966-644-627-8