Creator |
Ляшенко, О.І.
Максименко, С.Д.
Топузов, Олег Михайлович
Головко, Микола Васильович
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
Полька, Н.С.
Савченко, Олександра Яківна
Швалб, Ю.М.
Андрусенко, Ірина Володимирівна
Бібік, Н.М.
Васьківська, Галина Олексіївна
Величко, Л. П.
Глобін, Олександр Ігорович
Гнатюк, Ольга Владиславівна
Гозак, С.В.
Голуб, Ніна Борисівна
Дзюбко, Л.В.
Єжова, О. О.
Журба, Катерина Олександрівна
Зубалій, М.Д.
Ільченко, Віра Романівна
Карамушка, Л.М.
Киричок, В.А.
Кокун, Олег Матвійович
Комаровська, О.А.
Кондратенко, Лариса Олександрівна
Коновець, Світлана Володимирівна
Курач, Лариса Іванівна
Лапінський, В.В.
Листопад, Наталія Петрівна
Локшина, Олена Ігорівна
Максимова, Н.Ю.
Мальований, Юрій Іванович
Мартиненко, Валентина Олександрівна
Масол, Людмила Михайлівна
Матяш, Н.Ю.
Миропольська, Н.Є.
Москаленко, В.В.
Надтока, О. Ф.
Непорожня, Лідія Вікторівна
Онопрієнко, Оксана Володимирівна
Остапенко, О.І.
Паламар, Світлана Павлівна
Пометун, Олена Іванівна
Пономарьова, К. І.
Пророк, Н.В.
Редько, Валерій Григорович
Рибалко, Ліна Миколаївна
Рагозіна, Вікторія Валентинівна
Сердюк, Л.З.
Смульсон, Марина Лазарівна
Тарара, Анатолій Михайлович
Тименко, Володимир Петрович
Турбан, Вікторія Вікторівна
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
Шатирко, Л.О.
|
Description |
У науково-аналітичній доповіді оцінено повноту реалізації основних ідей і підходів, закладених в оновлених державних стандартах загальної середньої освіти, встановлено їх відповідність світовим тенденціям розвитку змісту освіти. З’ясовано наскільки вдало в навчальних програмах реалізовані концептуальні засади оновлених державних стандартів загальної середньої освіти в редакції 2011 року, зокрема особистісно орієнтований, діяльнісний і компетентнісний підходи. Проаналізовано чинні державні стандарти загальної середньої освіти (початкової, базової і повної), навчальні плани і програми на предмет їх узгодження між собою. Проаналізовано текстуальне наповнення шкільних підручників як засобів відтворення змісту освіти щодо їхньої відповідності державним освітнім стандартам і навчальним програмам. Сформульовано рекомендації щодо вдосконалення змісту загальної середньої освіти та нормативних документів і дидактичних засобів його відтворення.
The scientific and analytical report assessed the completeness of the implementation of the main ideas and approaches laid down in the updated state standards of general secondary education, established their compliance with global trends in the development of the content of education. It was found out how successfully conceptual foundations of the updated state standards of general secondary education in the edition of 2011 were implemented in the educational programs, in particular, personally oriented, activity and competence approaches. The current state standards of general secondary education (primary, basic and full), curricula and programs were analyzed for their compatibility with each other. The text content of school textbooks as a means of reproducing the content of education is analyzed in terms of their compliance with state educational standards and curricula. Recommendations for improving the content of general secondary education and normative documents and didactic means of its reproduction have been formulated.
|