Формування мовної стійкості учнів середніх класів у процесі вивчення літератури
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/739068/
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43493 |
|
Title |
Формування мовної стійкості учнів середніх класів у процесі вивчення літератури
Formation of language stability of middle school students in the process of studying literature |
|
Creator |
Давидюк, Людмила
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages 82 Literature |
|
Description |
У тезах висвітлено поняття "мовна стійкість", проаналізовано зміст цього поняття, представлений в роботах українських мовознавців. Авторка тез представила шляхи розвитку мовної стійкості на уроках літератури,визначила роль перекладу у формуванні мовної стійкості. У тезах висновується, що мовна стійкість є невід’ємною рисою мовної особистості, індивідуальної та колективної. Індивідуальна й колективна мовна стійкість є підґрунтям збереження стабільності національної мови. Запорука збереження стабільності української мови полягає в послідовній, систематичній,цілеспрямованій роботі зі збагачення та розвитку мовлення учнів,створенні умов для творчого використання мови у процесі вивчення усіх шкільних дисциплін, зокрема літератури. The theses highlight the concept of "linguistic stability", analyze the content of this concept presented in the works of Ukrainian linguists. The author of theses presented ways of developing language stability in literature classes, defined the role of translation in the formation of language stability. The theses conclude that language stability is an integral feature of linguistic personality, individual and collective. Individual and collective language stability is the basis for preserving the stability of the national language. The key to preserving the stability of the Ukrainian language is consistent, systematic, purposeful work on enriching and developing students' speech, creating conditions for creative use of the language in the learning process all school subjects, including literature. |
|
Publisher |
Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/739068/1/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20-%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%20%D1%83%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84._2023_%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9_%D1%81%D1%8282-87.pdf
- Давидюк, Людмила (orcid.org/0000-0002-0857-3378 <http://orcid.org/0000-0002-0857-3378>) (2023) Formation of language stability of middle school students in the process of studying literature In: Світ мови – світ у мові: матеріали VІІ Міжнародної наукової конференції (м. Київ, 27 жовтня 2023 р.; Український державний університет імені Михайла Драгоманова): тези доповідей . Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна, pp. 82-87. ISBN 978-966-931-299-0 |
|