Record Details

Розумове реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/38782/
https:// doi.org/10.31108/1.2021.7.9.10
 
Title Розумове реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання
 
Creator Шепельова, М. В.
 
Subject BF Психологія
 
Description У статті представлено дослідження особливостей розумового реагування студентів на нові завдання, запропоновані у електронній формі під час дистанційного навчання. Вивчення особливостей розумового реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання здійснювалося так: 1) дослідження залученості студентів у Інтернет-середовище (із застосуванням авторського опитувальника (М. В. Шепельова), який складається з 20 питань); 2) аналіз виконання студентами творчих завдань (завдання «Крапки» та «Геометричні фігури», запропо�нованих В. О. Моляко у комплексі завдань для дослідження творчого мислення); 3) дослідження особистісних творчих характеристик студентів (опитувальник Ф. Е. Вільямса, модифікований О. Є. Тунік); 4) порівняння результатів, отриманих на попередніх етапах дослідження, для виявлення особливостей розумового реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання (із застосуванням критерію Фішера). Виявлено відмінності у залученості в Інтернет-середовище, у виконанні творчих завдань та особистісних творчих характеристиках між студентами, які виконали завдання завчасно, вчасно, пізніше та не виконали зовсім за дослідженими показниками. Здійснено характеристику студентів з різною швидкістю реагування.
 
Publisher Інститут психології ім.Г.С.Костюка
 
Date 2021
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/38782/1/%D0%A8%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202021.pdf
Шепельова, М. В. (2021) Розумове реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання. Психологічний журнал, 7 (9). с. 118-135. ISSN 2414-0023