Record Details

Дослідницький складник природничо-наукової компетентності в курсі «Пізнаємо природу»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738954/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/
 
Title Дослідницький складник природничо-наукової компетентності в курсі «Пізнаємо природу»
The structural and functional features of the research component of natural and scientific competence of students in the process of studying the integrated course "Getting to know nature"
 
Creator Коршевнюк, Т. В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Розкрито структурно-функціональні особливості дослідницького складника природничо-наукової компетентності учнів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» (адаптаційний цикл базової середньої освіти).
The structural and functional features of the research component of natural and scientific competence of students in the process of studying the integrated course "Getting to know nature" (adaptation cycle of basic secondary education) are revealed.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738954/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%20%D0%9F%D0%A1%D0%9F%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-379-381.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (orcid.org/0000-0003-0430-5808 <http://orcid.org/0000-0003-0430-5808>) (2023) The structural and functional features of the research component of natural and scientific competence of students in the process of studying the integrated course "Getting to know nature" In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 378-380. ISBN 978-966-644-753-4