Зміст партнерської державно-громадської взаємодії в закладах освіти в умовах самоврядування
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/738943/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/ |
|
Title |
Зміст партнерської державно-громадської взаємодії в закладах освіти в умовах самоврядування
The content of partnership state-public interaction in educational institutions in conditions of self-government |
|
Creator |
Калініна, Г. М.
|
|
Subject |
351 Particular activities of public administration
37.07 Management aspects of educational institutions 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Партнерська взаємодія суб’єктів освітнього процесу відбувається як процес самомотивованого налагодження співпраці, міжособистісних відносин і продуктивних взаємин для вирішення раціонального вироблення стратагем і шляхів розв’язання соціально значущих проблем, подолання криз і руйнувань, налагодження контактів і обміну інформацією.
Partnership interaction of subjects of the educational process takes place as a process of self-motivated establishment of cooperation, interpersonal relations and productive relationships for the rational development of strategies and ways of solving socially significant problems, overcoming crises and destruction, establishing contacts and exchanging information. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/738943/1/Anotovani-2024-50-52.pdf
- Калініна, Г. М. (orcid.org/0000-0002-9405-9278 <http://orcid.org/0000-0002-9405-9278>) (2023) The content of partnership state-public interaction in educational institutions in conditions of self-government In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 49-51. ISBN 978-966-644-622-3 |
|