Підходи до проєктування змісту підручника з історії й громадянської освіти в контексті інтегрованого навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/738917/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/ |
|
Title |
Підходи до проєктування змісту підручника з історії й громадянської освіти в контексті інтегрованого навчання
Approaches to the design of the content of the textbook on history and civic education in the context of integrated education |
|
Creator |
Пометун, Олена Іванівна
|
|
Subject |
314/316 Society
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
Тези присвячені основним характеристикам змісту й методичного апарату сучасного ефективного підручника інтегрованого курсу.
Theses are devoted to the main characteristics of the content and methodical apparatus of a modern effective textbook of an integrated course. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/738917/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD_Anotovani-2024-88-89.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383 <http://orcid.org/0000-0002-4602-6383>) (2023) Approaches to the design of the content of the textbook on history and civic education in the context of integrated education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 87-88. ISBN 978-966-644-622-3 |
|