Record Details

Підходи до проєктування змісту підручника з історії й громадянської освіти в контексті інтегрованого навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738917/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/
 
Title Підходи до проєктування змісту підручника з історії й громадянської освіти в контексті інтегрованого навчання
Approaches to the design of the content of the textbook on history and civic education in the context of integrated education
 
Creator Пометун, Олена Іванівна
 
Subject 314/316 Society
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description Тези присвячені основним характеристикам змісту й методичного апарату сучасного ефективного підручника інтегрованого курсу.
Theses are devoted to the main characteristics of the content and methodical apparatus of a modern effective textbook of an integrated course.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738917/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD_Anotovani-2024-88-89.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383 <http://orcid.org/0000-0002-4602-6383>) (2023) Approaches to the design of the content of the textbook on history and civic education in the context of integrated education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 87-88. ISBN 978-966-644-622-3