Моделі реалізації внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти у закладах загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/738901/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/ |
|
Title |
Моделі реалізації внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти у закладах загальної середньої освіти
Models of implementation of internal control and evaluation of the quality of education in general secondary education institutions |
|
Creator |
Науменко, С.О.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах висвітлено моделі, які пропонуються використовувати у закладах загальної середньої освіти України та зарубіжних країнах, для реалізації внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти. Окреслено роль внутрішнього оцінювання для закладів загальної середньої освіти України в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення.
The abstracts highlight the models that are proposed to be used in general secondary education institutions of Ukraine and foreign countries for the implementation of internal control and evaluation of the quality of education. The role of internal evaluation for general secondary education institutions of Ukraine in the conditions of wartime and post-war reconstruction is outlined. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/738901/1/Anotovani-2023-63-65.pdf
- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427 <http://orcid.org/0000-0002-8279-4427>) (2023) Models of implementation of internal control and evaluation of the quality of education in general secondary education institutions In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 62-64. ISBN 978-966-644-622-3 |
|