Record Details

Моделі реалізації внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти у закладах загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738901/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoyi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2023-rik/
 
Title Моделі реалізації внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти у закладах загальної середньої освіти
Models of implementation of internal control and evaluation of the quality of education in general secondary education institutions
 
Creator Науменко, С.О.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах висвітлено моделі, які пропонуються використовувати у закладах загальної середньої освіти України та зарубіжних країнах, для реалізації внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти. Окреслено роль внутрішнього оцінювання для закладів загальної середньої освіти України в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення.
The abstracts highlight the models that are proposed to be used in general secondary education institutions of Ukraine and foreign countries for the implementation of internal control and evaluation of the quality of education. The role of internal evaluation for general secondary education institutions of Ukraine in the conditions of wartime and post-war reconstruction is outlined.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738901/1/Anotovani-2023-63-65.pdf
- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427 <http://orcid.org/0000-0002-8279-4427>) (2023) Models of implementation of internal control and evaluation of the quality of education in general secondary education institutions In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 62-64. ISBN 978-966-644-622-3