Record Details

Метод роботи з підручником як засіб розвитку життєвих навичок здобувачів освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738853/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/
 
Title Метод роботи з підручником як засіб розвитку життєвих навичок здобувачів освіти
The method of working with a textbook as a means of developing the life skills of education seekers
 
Creator Новосьолова, Валентина Іванівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Авторкою стверджується думка про те, що застосування методу роботи з підручником як провідного методу навчання української мови сприяє формуванню в здобувачів освіти життєво необхідних компетентностей, які розвиватимуться впродовж життя й даватимуть змогу вирішити важливі питання у повсякденних ситуаціях спілкування.
The author asserts the opinion that the use of the method of working with a textbook as the leading method of learning the Ukrainian language contributes to the formation of vital competences in students of education, which will develop throughout life and allow solving important issues in everyday communication situations.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738853/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20PSP_tezy_2023-1-252-254.pdf
- Новосьолова, Валентина Іванівна (orcid.org/0000-0003-2987-7888 <http://orcid.org/0000-0003-2987-7888>) (2023) The method of working with a textbook as a means of developing the life skills of education seekers In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 251-253. ISBN 978-966-644-753-4