Record Details

Особливості слухомовленнєвої реабілітації осіб з кохлеарними імплантами різного віку: методичні рекомендації для фахівців та батьків

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738738/
 
Title Особливості слухомовленнєвої реабілітації осіб з кохлеарними імплантами різного віку: методичні рекомендації для фахівців та батьків
Peculiarities of hearing rehabilitation of people with cochlear implants of different age: methodical recommendations for specialists and parents
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Методичні рекомендації розроблено згідно сучасних тенденцій щодо реабілітації, навчання і розвитку дітей з кохлеарними імплантами та використання систем кохлеарної імплантації. Вони будуть корисними фахівцям, батькам, які виховують дітей з кохлеарними імплантами, та всім зацікавленим у цій тематиці.
Methodical recommendations were developed according to modern trends in rehabilitation, education and development of children with cochlear implants and the use of cochlear implantation systems. They will be useful to specialists, parents who raise children with cochlear implants, and everyone interested in this topic.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738738/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B1%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%9A%D0%86.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2022) Peculiarities of hearing rehabilitation of people with cochlear implants of different age: methodical recommendations for specialists and parents [Teaching Resource] (In Press)