Record Details

Місце технологій доповненої реальності у підготовці до лабораторних робіт з фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738786/
 
Title Місце технологій доповненої реальності у підготовці до лабораторних робіт з фізики
The place of Augmented reality technologies in the preparation for laboratory papers in physics
 
Creator Соколюк, О.М.
Слободяник, О.В.
 
Subject 004.94 Simulation
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В статті розглянуто можливості використання технологій доповненої реальності у навчанні фізики, зокрема у підготовці та проведенні лабораторних робіт. Виокремлено переваги використання AR в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. Зазначено, що технології доповненої реальності перебувають на стадії свого розвитку та потребують розробки методик навчання, а для успішної інтеграції засобів AR в освітній процес закладу загальної середньої освіти вчитель мусить виконувати роль експерта щодо змістового наповнення цифрових навчальних ресурсів та відбору ресурсів під конкретні навчальні цілі; координатора діяльності учнів у цифровому середовищі; а також виконувати функції щодо супроводу та мотивації учнів до використання засобів AR в освітньому процесі. Проаналізовано використання ряду застосунків у для підготовки до лабораторних робіт та зазначено, що використання AR сприяє зростанню зацікавленості предметом, оскільки процес візуалізовано та присутні елементи інтерактивності (навіть за повної відсутності обладнання); дає можливість розглянути об’єкти у 3D-просторі; є сучасним, оригінальним та доступним.
The article considers the possibilities of using augmented reality technologies in teaching physics, in particular, in the preparation and conduct of laboratory work. The advantages of using AR in the educational process of a general secondary education institution are highlighted.
It is noted that augmented reality technologies are at the stage of their development and require the development of teaching methods, and for the successful integration of AR tools into the educational process of a general secondary education institution, the teacher must perform the role of an expert in the content of digital educational resources and the selection of resources for specific educational goals; coordinator of students' activities in the digital environment; and also perform functions related to accompanying and motivating students to use AR tools in the educational process.
The use of a number of applications for preparing for laboratory work was analyzed and it was noted that the use of AR contributes to the growth of interest in the subject, since the process is visualized and elements of interactivity are present (even in the complete absence of equipment); makes it possible to view objects in 3D space; is modern, original and affordable.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738786/1/%D0%A1%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C_2023.pdf
- Соколюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-5963-760X <http://orcid.org/0000-0002-5963-760X>) and Слободяник, О.В. (orcid.org/0000-0003-3504-2684 <http://orcid.org/0000-0003-3504-2684>) (2023) The place of Augmented reality technologies in the preparation for laboratory papers in physics Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна (29). (Submitted)